برگزاری جلسه مشترک بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان قم

برگزاری جلسه مشترک بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ، نشست مشترک بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی با حضور آقایان: بلدی مدیر کل بنیاد مسکن ، رحمانی معاون عمران روستایی ، سجادی مدیر کل منابع طبیعی استان ، معاونین ,کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن استان در سالن جلسات بنیاد مسکن تشکیل شد.
در ابتدای جلسه آقای بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد زمینه همکاری بیشتر میان دو اداره و همچنین تقدیر و تشکر از تعامل بسیار خوب همکاران منابع طبیعی استان می باشد.
وی افزود: با همکاری منابع طبیعی ۷۵۰ هکتار زمین روستایی تملک شده است، که از این مقدار ۱۷۰  هکتار آن اراضی تصرفی می باشد و برای ۳۳۶ هکتار آن نیز سند صادر نشده است.
مدیرکل بنیاد مسکن گفت : در بیشتر روستاهای استان تقاضا و درخواست برای دریافت زمین روستایی زیاد است و بنیاد مسکن آمادگی دارد با برنامه ریزی و همکاری منابع طبیعی در این روستاها زمین برای واگذاری به مردم عزیز تملک نماید.
آقای بلدی ادامه داد: اگر بنیاد بتواند در روستاهای قابل توسعه استان و بخصوص روستاهای خوش آب و هوا زمین تملک و واگذار نماید , می تواند از ساخت و ساز های غیر مجاز جلوگیری نماید و با تصرف افراد سودجو در حریم منابع طبیعی و زمین های کشاورزی برخورد نماید.
در ادامه جلسه آقای سجادی مدیر کل منابع طبیعی استان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل آقای بلدی و همکاران ایشان با منابع طبیعی بیان نمود:  اینجانب و همکارانم آمادگی کامل جهت همکاری با بنیاد مسکن به منظور خدمت رسانی به روستاییان در استان قم را داریم و در بحث واگذاری و صدور اسناد زمین های تملک شده مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از تعدادی از همکاران منابع طبیعی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات