دیدار سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز

دیدار سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در جلسه ای که با حضور مهندس رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز و سرهنگ خردمند  فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و هیئت همراه و سرهنگ رستگاری فرمانده حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و سرهنگ چهری فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی استان البرز و مهندس صفری مدیر املاک و حقوقی ، آقای احمدی مدیریت توسعه منابع اداره کل ، آقای شعبانی مدیر حراست و سایر پرسنل ذیربط حضور داشتند ، پیرو مسائل مربوط به حفاظت اراضی و تعداد پرسنل مورد نیاز بحث و تبادل نظر شد .

در حال حاضر ۴۲ نفر در طرح جامع مرتبط با حفاظت از اراضی در اداره کل مشغول به کار هستند  . مهندس رضایی با بیان این مطلب افزودند باتوجه به کاهش اعتبارات سال جاری باید سعی در تعدیل نیروها و استفاده از افراد توانمند شود و حقوق و مزایای این افراد به موقع پرداخت شود .

سپس مهندس صفری به تشریح عملکرد یگان حفاظت از اراضی پرداخت و عنوان داشت اداره کل دادگستری استان البرز ارتباط خوبی با این اداره کل داشته و همواره پشتیبانی لازم در خصوص حفاظت از اراضی دولت در استان دارند علی الخصوص دادستان انقلاب  و عمومی استان هم حامی و پشتیبان اداره کل در حفظ حقوق بیت المال هستند و هماهنگی خوبی با دستگاه قضایی وجود دارد . مهندس صفری همچنین افزودند استان البرز استان کوچکی به لحاظ وسعت اراضی است و اراضی محدودی دارد و از نظر آماری نسبت به استانهای دیگر آمار کمتری دارد و بر همین اساس اختلافات هم در خصوص زمین بسیار زیاد است که باید یک وحدت رویه ایجاد شود .

سرهنگ خردمند از مهندس رضایی به خاطر تلاش و جدیت واهمیت دادن به کار تشکر نمود و گفت در بحث مبارزه با زمین خواری اعتباری از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در نظر گرفته شده که این اعتبار هزینه به حساب نمی آید بلکه پس انداز است . چون جلوگیری از زمین خواری میشود . سرهنگ خردمند عنوان داشت مجموعه یگان حفاظت از اراضی در حقیقت زیرمجموعه این اداره کل است و وقتی این اراضی تحویل یگان حفاظت میشود باری از دوش کارکنان اداره کل برداشته میشود .

وی همچنین بیان داشت با اینکه این سفر اولین سفر استانی بنده میباشد اولویت کاری من تعامل با دستگاه قضایی است .

سپس افزود خط ارتباطی میان مردم و سازمان ملی زمین و مسکن در حال راه اندازی است که هر کس از هرکجای کشور به راحتی بتواند خبر از تصرف غیر مجاز را اعلام کند که سریعا همکاران حفاظت در موقعیت اعلام شده مستقر و مانع تصرف اراضی دولت شوند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات