بخشوگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب

بخشوگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب

به گزارش روابط عمومی - یکی از مشکلات پیمانکاران عمرانی خوزستان موضوع "مفاصا حساب طرح های عمرانی" است که بارها از سوی هیئت مدیره انجمن شرکت های عمرانی خوزستان در جلسه های مختلف با مدیران استانی و کشوری مطرح و مورد گفت و گو قرار گرفت. در ادامه این تلاش ها، طی جلسه ای که علی طاهری و فرزاد حیدری رئیس هیئت مدیره و دبیر انجمن شرکت های عمرانی خوزستان با مدیرکل تامین اجتماعی این استان به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار نمودند از بخشودگی بخشوگی جرائم کارفرمایان خوش حساب خبر داده شد.

در همین راستا مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در مورد جزئیات قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب اظهار داشت: بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در سال ۱۳۹۸ با اصلاح آئین نامه مربوطه صادر و برای اجرا به شعب تابعه ابلاغ گردیده است.

سید محمد مرعشی با تاکید بر اینکه این امر در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور مساعدت با کارفرمایان خوش حساب مدیون انجام می پذیرد افزود: براساس این مصوبه کارفرمایان کارگاه های مشمول با تائید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کار گروه های استانی آن در صورتی که جرائم متعلقه آنها مربوط به قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ باشد و چنانچه حداکثر تا سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این تصویب نامه در مورد پرداخت یا اقساط اصل بدهی قطعی شده براساس مدارک و مستندات ابراز شده با سازمان تامین اجتماعی توافق کنند از بخشودگی جرائم متعلقه موضوع این آئین نامه برخوردار خواهند شد.

مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد : قانون بخشودگی جرائم در ارتباط با کارفرمایانی اجرا می شود که حق بیمه کارگران تحت پوشش خود را به صورت منظم و مطابق با قانون به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کردند اما به دلیل بروز مشکلات ناخواسته از جمله حوادث و بلایای طبیعی ، تحریم های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز با مشکل مواجه شده و از پرداخت حق بیمه و ایفای تعهدات خود در قبال نیروی کار بازمانده اند. مرعشی زمان اجرای این مصوبه را به مدت سه ماه اعلام و تصریح کرد : کارفرمایان گرامی تا ۱۳ شهریور ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تامین اجتماعی تابعه استان از فرصت بدست آمده بهره مند گردند.

لینک اصل خبر در سایت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    منبع خبر

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان یک انجمن می باشد

      نظرات