همکاری و تعامل دو سویه در جهت روان سازی ترافیک

همکاری و تعامل دو سویه در جهت روان سازی ترافیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه،نشست هم اندیشی مهدی کرمی شهردار این منطقه و سرهنگ امیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ساری و کارشناسان مربوطه با محوریت بررسی راهکارهای کاهش بار ترافیکی مرکز استان برگزار شد.

در این نشست کرمی شهردار منطقه سه، نصب علائم هشدار دهنده و خط کشی خیابان های سطح این منطقه را از  ابزارهای مهم کاهش سرعت خودرو ها عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش روزافزون تعداد خودروها و موقیعت جغرافیای منطقه سه شهری که در مسیر خروجی و ورودی سمنان قرار دارد ، موجب ایجاد گره های ترافیکی شده و  بر این اساس  ، ارتقاء سطح ایمنی معابر و خیابان های این منطقه و نیز برنامه ریزی و اجرای پروژه های مختلف در جهت روان سازی ترافیک در دستور کار شهرداری منطقه سه قرار دارد.

شهردار منطقه سه افزود: تعامل، همراهی و همکاری شهروندان در زمینه رعایت قوانین رانندگی در کاهش ترافیک شهری نقش موثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه سه در جهت روان سازی ترافیک از نظرات کارشناسان استقبال خواهد کرد.

کرمی  خاطر نشان کرد: تعامل، همکاری و همدلی میان مجموعه شهرداری منطقه سه و پلیس راهور در جهت رفع مشکلات ترافیکی، سهولت عبور و مرور شهروندان و رضایت آنان را در پی خواهد داشت.

در ادامه این نشست، سرهنگ امیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ساری با قدردانی از فعالیت های شهرداری منطقه سه در جهت کاهش بار ترافیکی حوزه منطقه سه شهری، بر تعامل و همراهی بیش از پیش تاکید کرد.

شایان ذکر است، حاضرین در این نشست به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه ترافیک پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات