بازدید نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از آخرین...

بازدید نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از آخرین...

مهندس مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، به همراه دکتر بختیاری فرماندار اراک و مهندس شفیعی شهردار ، دکتر فلک افلاکی رییس شورای شهر، محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری شورا،معاونین، مدیران و کارشناسان فنی و عمرانی شهرداری، از پروژه در حال احداث راستگرد تقاطع غیرهمسطح شریعتی به سمت خیابان میرزای شیرازی ،تقاطع غیرهمسطح ورزش و صیدی بازدید نمودند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی شهردار اراک ضمن بازدید از بخش های فضای سبز و درختکاری اطراف پروژه در حال احداث میدان ورزش اراک با کارگران شهرداری اراک که در این پروژه مشغول کار و فعالیت بودند،دیدار و گفتگو کرد.
در ادامه از آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی (روگذر منتهی به سمت میدان مقاومت) بازدید نموده و در این بازدید مهندس شفیعی شهردار اراک توضیحات لازم در خصوص عملیات اجرایی و درصد پیشرفت این پروژه را ارایه نمود.
شهردار اراک توضیحات لازم در خصوص عملیات اجرایی و درصد پیشرفت این پروژه را ارایه نمود و گفت: پروژه های نیمه تمام شهرداری اراک با وجود اینکه یک میراث از گذشته اند و صرف نظر از در اولویت بودن یا نبودنشان به هر حال می بایست با قید فوریت توسط مجموعه شهرداری و شورا تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

مهندس شفیعی شهردار اراک در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری اظهار داشت:محور اصلی پل شریعتی به جهت استفاده شهروندان افتتاح شده و راستگرد پل شریعتی به سمت خیابان میرزای شیرازی، پروژه میدان ورزش و پل شهید کاوه نبیری نیز در حال احداث می باشد که در آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: ضمن تشکر از استاندار و دستگاه های اجرایی، از تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان می خواهیم تا در راستای بهبود وضعیت شهر اراک و اتمام پروژه ها، همکاری لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت شهر اراک باشیم.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات