بازدید رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از شرکت لجور

بازدید رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از شرکت لجور

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با حضور در شرکت لجور، ضمن دیدار با مدیرعامل این شرکت، از قسمت های مختلف آن بازدید کردند.
در این بازدید که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، مهدی نیا مدیرعامل شرکت لجور از طراحی خودروهای نردبان آتش نشانی و ساخت آن در آینده نزدیک در این شرکت خبر داد و از رییس سازمان آتش نشانی درخواست کرد با توجه به تجربیات ارزنده در طول خدمت در سازمان آتش نشانی، هرگونه نظر و پیشنهادی در این خصوص دارند به کارشناسان شرکت لجور ارایه دهند.
بنابراین گزارش، آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت لجور از جمله قسمت طراحی و مهندسی و نیز خط تولید آن، این شرکت را مایه افتخار برای شهر اراک نامید و وجود ظرفیت های موجود در آن را فرصتی مناسب برای تولید خودروی نردبان آتش نشانی به صورت بومی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش این مجموعه در آینده ای نزدیک شاهد ساخت اولین نمونه داخلی آن به دست توانمند جوانان و مهندسین این شرکت باشیم.
وی در پایان با اعلام اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از کارشناسان خوب و مجرب بهره می برد، ضمن دعوت از مدیرعامل و مهندسین شرکت لجور جهت بازدید از سازمان آتش نشانی، آمادگی خود و تمامی قسمت های سازمان را جهت ارایه مشاوره های لازم به مهندسین این شرکت را اعلام نمود.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات