جلسات دوره ای با ائمه جمعه شهرستان های استان

کارشناسان و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در ادامه جلسات دوره ای با ائمه جمعه، هفته گذشته با ائمه جمعه شهرستان های جم و کنگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، امام جمعه جم در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آب منطقه ای درجنوب استان، بر نقش پررنگ این اقدامات و مدیریت مصرف بهینه آب دربخش کشاورزی مطالبی را ارائه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی افزود: من در همه محراب و منبرها از مقوله بحث شکرگزاری این نعمت و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی سخن گفته ام و با جلسه امروز حساسیت بیشتری برای ما و به موازات آن دیگر روحانیون و وعاظ ایجاد شد.

وی ادامه داد: افزایش بارندگی ها نباید سبب افزایش بی رویه مصرف آب شود و ابراز امیدواری کرد در جلسات داخلی خود نیز بتوانیم از ظرفیت ائمه جماعات مساجد و محلات شهرستان در تبیین گفتمان سازگاری با کم آبی استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی اظهار داشت: با مردم نبایستی از نوع سلبی صحبت کرد بلکه باید از جنس ایجابی سخن بگوییم و به آنها بفهمانیم که شما باید آب را به آیندگان به امانت بسپارید، لذا مدیریت و نوع درست مصرف شما الگوی دقیقی برای آیندگان خواهد بود.

وی اضافه کرد: نوع کشت، نوع آبیاری و تغییر این الگوها می تواند از پارامترهای مهم مدیریت مصرف بهینه آب باشد.

امام جمعه کنگان نیز دراین دیدار استفاده از کارشناسان آب منطقه ای بوشهر در جلسات آتی را یکی از مهمترین پارامترها در ارتقاء سطح آگاهی مردم منطقه و مدیریت مصرف بهینه آب به خصوص کشاورزی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی افزود: از مسئولین انتظار داریم شرکت های آبفای شهری و آبفای روستایی در خصوص تامین آب شرب این منطقه با ارائه برنامه های مدون و تسریع در عملیاتی نمودن این برنامه ها، گام های بیشتری در تامین آب شرب این شهرستان بردارند.

وی درادامه از کارشناسان آب منطقه ای بوشهر نیز درخواست کرد در خصوص تامین منابع جدید آبی مطالعات بیشتری دراین منطقه صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات