مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با دادستان جدید این شهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان مدیرعامل، معاون حفاظت و بهره برداری ،مدیر دفتر حراست و مدیر دفتر حقوقی با حجت الاسلام و المسلمین کرمی دادستان جدید زنجان دیدار و درخصوص مسائل و مشکلات منابع آبی استان،گفتگو کردند.

مهندس رضاپور در این دیدار، در خصوص آمار بارندگی ثبت شده از ۹ ایستگاه باران سنجی استان ، اظهارکرد: از اول مهرماه سال گذشته تا ۲۹ تیرماه سال جاری میزان بارش‌ها در استان زنجان ۴۱۵ میلی‌متربوده که ۲۹ درصد رشد دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، وضعیت دشتهای استان را وخیم اعلام کرد و افزود: به‌طور میانگین سالانه شاهد افت ۵۵ درصدی تراز آب زیرزمینی هستیم، گفت: از سال ۷۱ تا سال ۹۴ تراز آبهای زیر زمینی استان بطور تجمعی ۱۴ متر افت کرده است.

رضا پور از وجود سه هزار و ۵۸۶ حلقه چاه دارای مجوز و سه هزار و ۷۰۰ حلقه چاه فاقد پروانه در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: هزار و ۲۴۹ حلقه از چاه‌های غیرمجاز استان بعد از سال ۸۵ راه‌اندازی شده که باید مسدود شوند.

در ادامه حجت الاسلام کرمی در خصوص رسیدگی به تخلفات آبی اعم از جلوگیری ازحفر چاههای غیر مجاز ،بر چیدن ادوات حفاری غیر مجاز و ممانعت از اضافه برداشت چاههای مجاز تاکید نمود و اظهار داشت:از شرکت آب منطقه ای زنجان انتظار می رود در برخورد با متخلفین منابع آبی هیچگونه اغماضی نداشته باشد و دادستانی را در این خصوص پشتیبان خود بداند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات