مدیرعامل برق غرب: برنامه‌های ویژه شرکت برق منطقه‌ای غرب برای عبور از پیک تابستان ۹۸

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به تلاش برای عبور از پیک ۹۸ و تحقق شعار وزارت نیرو در سال ۹۸، به تشریح برنامه‌های ویژه این شرکت برای عبور از پیک تابستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، "علی اسدی" با اشاره به عبور از پیک ۹۸ و تحقق شعار ۹۸ (عبور از پیک ۹۸ بدون اعمال خاموشی) تاکید کرد: به منظور عبور از پیک ۹۸ و تحقق شعار وزارت نیرو در سال ۹۸ (عبور از پیک ۹۸ بدون اعمال خاموشی) اقدامات مختلفی انجام شد که می‌توان به پیگیری لازم برای بهره‌برداری از یک واحد (از سه واحد) نیروگاه سیکل‌ترکیبی دالاهو به ظرفیت ۳۰۰ مگاوات برای افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌های حرارتی منطقه قبل از پیک بار اشاره کر د.

وی افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی و تشکیل جلسات مختلف در محل صنایع در راستای ارتقای سطح آگاهی مشترکان سنگین، جهت تحقق سهمیه ۴۵ مگاواتی برق غرب در برنامه پیک‌سایی با همکاری صنایع منطقه جلب شد .

مدیرعامل برق غرب در پایان با اشاره به اینکه در شبکه برق غرب خاموشی نداریم ، خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای غرب توانسته است با بهره‌برداری از دیزل ژنراتورهای موجود در ساختمان حوزه ستادی در طرح ژنراتورهای خود تامین که از سوی شرکت توانیر ابلاغ شده است، حدود ۷۰ درصد از مصرف داخلی خود را تامین نماید.

[if gte mso ۹]> ۸۰۰x۶۰۰ Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات