معاون منابع انسانی برق غرب: ۹۱ دانش در نرم افزار مدیریت دانش شرکت برق منطقه‌ای غرب به ثبت رسیده است

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای غرب از ثبت ۹۱ عنوان دانش در نرم‌افزار مدیریت دانش این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، " حمیدرضا فرزایی " گفت: باتوجه به استقرار نظام مدیریت دانش و پیگیری‌های انجام شده توسط دفتر برنامه‌ریزی نیروی انسانی و آموزش این شرکت در خصوص اشتراک‌گذاری دانش همکاران، تعداد۹۱ عنوان دانش در طی مدت سه ماهه نخست سال ۹۸ در نرم افزار مدیریت دانش ثبت شده است.

وی با قدردانی از مشارکت خوب همکاران این شرکت در اشتراک‌گذاری تجربیات خود و ثبت آنها در نرم‌افزار مدیریت دانش افزود: مدیریت دانش و ثبت و به اشتراک‌گذاری تجارب همکاران برای جلوگیری از تکرار اشتباهات و اتلاف سرمایه‌های شرکت بسیار موثر است.

فرزایی گفت: استفاده از خاک‌های حاصل از خاک‌برداری که قابل استفاده در جاده‌های دسترسی و سویچ‌یارد نباشد، نصب سلول کوپلینگ ۲۰ کیلوولت جهت باس‌بارهای فاقد کوپلینگ پست روانسر- گیلانغرب۱ با استفاده از کابینت جانبی، عیب‌یابی ترانس قدرت ۶۳/۲۰ کیلوولت پست فرامان به روش تست ژنراتوری و رفع عیب از سیم‌پیچ ۲۰ کیلوولت ترانس در مدت ۵ روز کاری، جابجایی پلان و اصلاح طرح جاده دسترسی امور انتقال ایلام، برقراری کانال مخابراتی دیجیتال( RS۲۳۲ ) از پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت زریوار به مراکز دیسپاچینگ از طریق SDH آلکاتل، عنوان‌های تعدادی از دانش‌های شاخص ثبت شده توسط کارشناسان متخصص این شرکت می‌باشد.

وی افزود: دستیابی مستقیم به اطلاعات حافظه کنتور بازار برق، پیدا کردن عیوب ترموویژنی تجهیزات ۲۳۰ کیلوولت در باس‌بارهای یک و نیم کلیدی، حذف ترانسدیوسر و استفاده از میژرینگ سنتر و پروتکل مدباس برای انتقال مقادیر به سیستم‌های اسکادا در پست‌هایی که این قابلیت وجود دارد، اجرای کول‌گذاری سطح ترانشه‌های خاکی به جای سنگ فرش با سنگ لاشه، بررسی خرید انرژی الکتریکی از تولیدکنندگان مقیاس کوچک در سال ۹۷، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت سیار دهلران، خار ضد پرنده و بستن رابیتس در پست‌ها، تجربیات ارزشمند دیگری است که توسط همکاران به ثبت رسیده است.

معاون منابع انسانی برق غرب در پایان گفت: کورش شهبازی، علی‌میر زارعی، علی‌احمد جوادی، مجید رضایی‌مهر، یعقوب کهراری، شهریار سبحانی، احسان ولیان، حنیف دزفولیان، امیر امیریان، مریم حاصلی، امید خسروی، محسن فولادی و شاهرخ سعیدی کارشناسان و مهندسین توانمندی هستند که بیشترین مشارکت را در ثبت تجربیات داشته‌اند.

گفتنی است مستندات شرح دانش‌ها و تجربیات ثبت شده به تفصیل در نرم‌افزار مدیریت دانش شرکت برق منطقه‌ای غرب موجود و در دسترس می‌باشد. [if gte mso ۹]> ۸۰۰x۶۰۰ Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات