تداوم روند صعودی مصرف برق در خوزستان

تداوم روند صعودی مصرف برق در خوزستان

مدیر عامل شرکت منطقه ای خوزستان با بیان اینکه مصرف برق در روز یکشنبه هفته جاری ۶ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: رشد مصرف برق همچنان افزایشی است و در روز دوشنبه نیز اوج مصرف، رشد ۸ درصدی را نشان می دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: رشد ۸ درصدی در زمان اوج مصرف ۶۰۲ مگاوات افزایش بار در شبکه داشته است.
وی بیان کرد: در روز دوشنبه پیک مصرف به هشت هزار و ۴۲ مگاوات رسید در حالی که مشابه مصرف در سال قبل هفت هزار و ۴۴۰ مگاوات بوده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: با ثبت این عدد برای هشتمین بار از پیک سال گذشته نیز عبور کردیم.
دشت بزرگ با بیان اینکه روز گذشته رکورد مصرف برق کشور نیز شکسته شده و پیک مصرف به عدد ۵۷ هزار و ۶۸۱ مگاوات رسیده است، تاکید کرد: با توجه به ماندگاری دمای گرم در کشور از مشترکین می خواهیم با مدیریت مصرف و خارج کردن وسایل غیر ضروری و حتی خاموش کردن یک لامپ در ساعت های پیک مصرف، سلامتی شبکه را تضمین کنند.
وی همراهی مشترکین و رعایت الگوی مصرف را از عوامل اصلی خاموش نشدن شبکه عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه اندیشیده شده و کارکنان صنعت برق خوزستان نیز شبانه روز در حال رصد کردن شبکه و انجام اقدامات لازم برای حفظ این پایداری و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته هستند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات