بازدید مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان از پست GIS طیب و شهدا

بازدید مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان از پست GIS طیب و شهدا

بازدید مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان از پست GIS طیب و شهدا

مهندس موسی رضایی مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان به همراه معاونین ، مجریان و کارشناسان این شرکت از مراحل ساخت پستهای Gis ۲۰/۶۳/۲۳۰ کیلوولت طیب و۲۰/۶۳ کیلوولت شهدا بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان مهندس موسی رضایی مدیر عامل این شرکت در خصوص پست طیب گفت:پست ۲۰/۶۳/۲۳۰ کیلوولت طیب با توان نامی ۴۰۰ مگاوولت امپر با بهره گیری از تکنولوژی Gis در مرکز شهر اصفهان با سیستم کنترل ،بر اساس سیستم اتوماسیون SAS در حال ساخت میباشد.

مهندس موسی رضایی افزود: استفاده از تکنولوژی Gis باعث شده است که این پست با ۵ بی ۲۳۰ کیلوولت، ۱۵بی ۶۳ کیلوولت ، ۱۵ بی ۲۰ کیلوولت در یک مساحت بسیار کم در هسته مرکزی شهر اصفهان جوابگوی تامین انرژی چندین میلیون مشترک طی سالهای آینده باشد.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان اذعان داشت : توان مورد نیاز این پست با دو خط کابلی ۲۳۰ کیلوولت  از طریق تونل زیر زمینی که مابین دو پست طیب و صفه احداث شده است تامین خواهد شد.

گفتنی است :  در حال حاضر عمیلات ساختمانی این پست در مراحل نهایی خود بوده و از ماه های آتی عملیات انتقال ترانسفورماتورهای قدرت انجام و سپس نصب تجهیزات آغاز خواهد شد.

مهندس موسی رضایی همچنین در جریان بازدید از پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شهدا گفت: این پست نیز به صورت Gis و با سیستم کنترل و حفاظت Conven tional به منظور تامین برق محدوده مرکز شهر اصفهان و افزایش قابلیت اطمینان شبکه طراحی و در حال ساخت می باشد .

وی در پایان افزود:  پست مذکور با ۴ بی ۶۳ کیلولت ورودی ،  ۳ عدد ترانسفورماتور ۴۰  مگاولت آمپری  ، ۲۱  عدد فیدر خروجی  و ۲ عدد فیدر خازنی در دو طبقه با حفظ اصول مبلمان شهری طراحی شده است که در فاز اول ۲ عدد ترانسفورماتور به همراه فیدر های مربوطه نصب خواهد شد  .


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات