جلسه بررسی عملکرد حوزه مشترکین در سه ماهه اول سال جاری برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد حوزه مشترکین در سه ماهه اول سال جاری برگزار شد

» به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: جلسه بررسی عملکرد حوزه مشترکین در سه ماهه اول سالجاری با حضور مدیرعامل، مدیران نواحی و ستادی، روسای گروه و کارشناسان ذیربط در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

مهندس داود راهزادی در این جلسه پس از شنیدن صحبت های مدیران در خصوص تشریح عملکرد خود بابیان اینکه این جلسه در شرایط کنونی( لزوم مدیریت مصرف و پیک، گرمی هوا و ......) در جهت اصلاح موارد مطرح شده و هماهنگی و تبادل نظر همکاران میباشد گفت: از این جلسات باید نهایت استفاده و بهره برداری شود.

وی با اطهار اینکه همه متعهد و مسئول هستیم براساس قوانین،مقررات و آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق انجام فعالیت نماییم و باید طوری فعالیت نمود که پاسخگوی شاخص های اعلان شده از سوی توانیر باشیم یادآور شد، آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق و قوانین صنعت برق توسط کلیه همکاران مطالعه و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شود و همه سعی کنیم بر آن اشراف داشته و بر این اساس به اهداف و شاخص های تعیین شده دست یابیم.

وی همچنین به نحوه واگذاری انشعاب منطبق با ماده ۸ اشاره نمود و خواستار اقدام براساس آیین نامه و قوانین ذکرشده بوده و درخصوص واگذاری انشعاب حتما از متولیان مربوطه اخذ مجوز گردد.

راهزادی ضمن تشکر از همکاران مدیریت و پایش پیک ستادی از مدیران نواحی خواست با عنایت به راه اندازی نرم افزار شهاب و ارائه سطح دسترسی این نرم افزار در همه نواحی، شخصا انشعابات دیماندی آن ناحیه را بررسی و درخصوص مدیریت مصرف و پیک اقدامات لازم را انجام دهند و از تغییر و افزایش پیک جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی سیستم و سامانه حذف قبض کاغذی، مدیران نواحی را مکلف به جمع آوری شماره همراه مشترکین حداکثر تا پایان مردادماه سالجاری نمود تا نسبت به ارسال و راه اندازی قبض پیامکی از ابتدای مهرماه امسال اقدام گردد.

مهندس داود راهزادی با اظهار اینکه توانیر با استفاده از نرم افزارهای موجود عملکرد و فعالیت های شرکت را جمع آوری و رصد می کند خاطرنشان کرد لازم است همکاران در خصوص دستیابی به شاخص های اعلان شده با تمام توان فعالیت نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات