تداوم روند صعودی مصرف برق در خوزستان

تداوم روند صعودی مصرف برق در خوزستان

مدیر عامل شرکت منطقه ای خوزستان با بیان اینکه مصرف برق در روز یکشنبه هفته جاری ۶ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: رشد مصرف برق همچنان افزایشی است و در روز دوشنبه نیز اوج مصرف، رشد ۸ درصدی را نشان می دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: رشد ۸ درصدی در زمان اوج مصرف ۶۰۲ مگاوات افزایش بار در شبکه داشته است.
وی بیان کرد: در روز دوشنبه پیک مصرف به هشت هزار و ۴۲ مگاوات رسید در حالی که مشابه مصرف در سال قبل هفت هزار و ۴۴۰ مگاوات بوده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: با ثبت این عدد برای هشتمین بار از پیک سال گذشته نیز عبور کردیم.
دشت بزرگ با بیان اینکه روز گذشته رکورد مصرف برق کشور نیز شکسته شده و پیک مصرف به عدد ۵۷ هزار و ۶۸۱ مگاوات رسیده است، تاکید کرد: با توجه به ماندگاری دمای گرم در کشور از مشترکین می خواهیم با مدیریت مصرف و خارج کردن وسایل غیر ضروری و حتی خاموش کردن یک لامپ در ساعت های پیک مصرف، سلامتی شبکه را تضمین کنند.
وی همراهی مشترکین و رعایت الگوی مصرف را از عوامل اصلی خاموش نشدن شبکه عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای پایداری شبکه اندیشیده شده و کارکنان صنعت برق خوزستان نیز شبانه روز در حال رصد کردن شبکه و انجام اقدامات لازم برای حفظ این پایداری و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته هستند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات