بمناسبت گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت انجام گرفت:

ششمین همایش کوه‌پیمایی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی بمناسبت گرامیداشت میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و دهه کرامت با حضور بیش ۲۷۰ نفر از کارکنان این شرکت در منطقه‌ تاریخی و خوش آب و هوایی «قلعه بابک» شهرستان کلیبر برگزار شد.
مراسم افتتاحیه و هماهنگی این همایش با برگزاری برنامه‌های آشنایی با فرهنگ و تاریخ منطقه قره ‌داغ (ارسباران) عصر روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در منطقه ییلاقی شجاع آباد در حاشیه شهر کلیبر و نزدیکی قلعه بابک انجام گرفت.
در این مراسم که آقایان دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، دکتر حسین‌زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، دکتر پریش رئیس مجتمع عالی صنعت آب و برق آذربایجان، سرگرد رضایی فرمانده حوزه یک بسیج کارمندی سپاه عاشورا، مهندس‌پور کاوش معاون فرماندار شهرستان کلیبر، فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی و رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان نیز به عنوان میهمانان مدعو حضور داشتند، ابتدا استاد خسرو سرتیپی از چهره‌های فرهنگی استان و منطقه‌ طی سخنانی نسبت به معرفی منطقه قره داغ و همچنین معرفی مشاهیر و چهر‌ه‌های سرشناس ادوار گذشته و معاصر این منطقه در تاریخ، سیاست و فرهنگ استان و کشورمان پرداختند.
استاد سرتیپی در ادامه، با سرودن شعری تحت عنوان «جانیم قره داغ» که با تک نوازی ساز یکی از عاشیق‌های محلی همراه بود، حال و هوای بسیار ویژه و احساسی به شرکت کنندگان بخشید.
در ادامه مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی طی سخنان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و با خیرمقدم گویی به میهمانان، مسئولین شهرستان و کلیه همکاران حاضر در این همایش بزرگ کوه‌پیمایی، با اشاره به کلیپ پخش شده از فعالیت‌های بارز این شرکت در این مراسم، از کلیه همکاران خود در خدمت رسانی به جای جای حوزه  خدماتی شرکت در سطح استان بخصوص در امر برق رسانی به روستاهای صعب‌العبور و بویژه در منطقه ارسباران، ابراز امیدواری و اطمینان کرد که کارکنان خدوم این شرکت در خدمت رسانی به هم استانی‌ها و تامین برق مطمئن برای آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های موثر پایگاه مقاومت شهدای مدافع حرم و کمیته ورزش شرکت و از تلاش‌های کارکنان و بویژه مهندس احد چلبیانلو مدیریت برق شهرستان کلیبر در برگزاری هر چه با شکوهتر این همایش عمومی کارکنان شرکت صمیمانه قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم، مهندس پور کاوش معاون فرماندار شهرستان کلیبر طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در شهرستان کلیبر، از حضور آقایان دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و مهندس فرج‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در شهرستان کلیبر قدردانی کرده و با مطرح نمودن برخی مشکلات زیرساختی این شهرستان از جمله در بخش‌های انتقال و توزیع‌نیروی برق، از مسئولین برق استان در خواست کرد تا نگاه ویژه‌ای به این منطقه توریستی و بالقوه برای توسعه گردشگری و صنعتی داشته باشند.
مراسم افتتاحیه همایش بزرگ کوه‌پیمایی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با صرف شام به پایان رسید. و برنامه کوه‌پیمایی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه از مسیر «اوبا» به سمت قلعه آغاز و در ساعت ۱۲ ظهر کار کوهنوردی و صعود به قلعه بابک (یکی از منحصربفردترین قلعه‌های تاریخی کشورمان) انجام و همکاران پس از مشاهده تالارهای قلعه و مناظر بکر و طبیعی منطقه و بویژه جنگل‌های زیبای قره داغ (ارسباران) به پایان رسید.
شایان ذکراست جنگل‌های قره داغ (ارسباران)، با بیش از ۷۲ هزار هکتار وسعت، در سال ۱۹۷۶ (۱۳۵۵ شمسی) از سوی سازمان یونسکو به عنوان ذخیره‌گاه زیست کره به جهانیان معرفی و به ثبت رسیده است.
لینک اصل خبر در سایت شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    منبع خبر

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات