فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله ای با ارزیابی کیفی احداث عملیات سفت­کاری ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان مرند#

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان­ شرقی در نظر دارد پس از شناسایی کیفی سازندگان صلاحیت­ دار و توانمند و انتخاب آنها، احداث عملیات سفت­کاری ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان مرند را با مشخصات زیر از طریق مناقصه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید.

از کلیه شرکت­ های پیمانکاری که دارای صلاحیت حداقل رتبه ۵ در رشته ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی می ­باشند دعوت می ­گردد در صورت داشتن ظرفیت خالی (با توجه به ضوابط سازمان مدیریت)، از تاریخ ۹۸/۵/۲ لغایت ۹۸/۵/۷ جهت دریافت اسناد ارزیابی و شرایط و اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان در ساختمان مرکزی – واقع در تبریز – چایکنار – بلوار استاد شهریار – بعد از پل گلکار – پایین­تر از بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه نمائید.

مشخصات پروژه به شرح زیر است:

۱-  برآورد اولیه براساس فهرست بهاء ابنیه سال ۱۳۹۸ حدود -۱۱/۳۳۶/۴۵۶/۵۹۹ ریال می ­باشد.

۲-  مدت اجرای کار کلاً ۸ ماه خواهد بود.

۳- اجرای اسکلت بتن آرمه، دیوارچینی، نبشی­ کشی، دیوارهای داخلی و پیرامونی ساختمان دارای ۴ طبقه سازه­­ای از نوع بتن آرمه زیرزمین (پارکینگ)، همکف (تجاری)، طبقات اول و دوم (اداری) با زیربنای تقریبی ۱۳۰۰ مترمربع خواهد بود.

۴- متقاضیان می­ توانند در صورت تمایل در وقت اداری روز پنج­شنبه مورخ ۹۸/۵/۱۰ از محل پروژه بازدید بعمل آورند.

۵- آدرس دقیق محل پروژه در شهرستان مرند – خیابان چایکنار (قیام) – بالاتر از پل المهدی می ­باشد.

۶- متقاضیان بایستی اسناد ارزیابی کیفی را همزمان با قیمت­های پیشنهادی بطور جداگانه و بصورت سربسته و ممهور پاکت­های سربسته الف و ب و ج (طبق اسناد مناقصه) تا آخر وقت اداری روز سه ­شنبه مورخ ۹۸/۵/۱۵ به دبیرخانه سازمان واقع در ساختمان مرکزی تحویل نمایند. پیشنهاد قیمت پیمانکارانی که امتیاز ارزیابی آنها کمتر از ۶۵ باشد در مناقصه منظور نخواهد شد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان آذربایجان شرقی

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منبع خبر

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

    نظرات