مسائل حوزه راه و شهرسازی شهرهای آران و بیدگل ، نوش آباد ، سفید دشت و ابوزید آباد بررسی و اتخاذ تصمیم...

مسائل حوزه راه و شهرسازی شهرهای آران و بیدگل ، نوش آباد ، سفید دشت و ابوزید آباد بررسی و اتخاذ تصمیم...

بررسی مسائل راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل
مسائل حوزه راه و شهرسازی شهرهای آران و بیدگل ، نوش آباد ، سفید دشت و ابوزید آباد بررسی و اتخاذ تصمیم شد .
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه و شهرسازی آران و بیدگل با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در محل فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید .
در این جلسه مسائل حوزه راه و شهرسازی شهرهای آران و بیدگل ، نوش آباد ، سفید دشت و ابوزید آباد با حضور شهرداران و شوراهای اسلامی این ۴ شهر بررسی و اتخاذ تصمیم شد .
از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بررسی مشکلات در تملک دارایی، طرح جامع و تفصیلی و مسائل مربوط به کنارگذر کاشان- آران و بیدگل مربوط به شهر سفید دشت ، بررسی مشکلات مسکن مهر، راه های برون شهری و ارتباطی، اسناد، املاک و تملک دارایی شهر نوش آباد مشکلات مربوط به اسناد، شهرک ها، منطقه یحیی آباد، مسکن مهر و جاده های محور قدیم و جدید آران و بید گل بود.
در ادامه جلسه مشکلات شهر ابوزیدآباد حول چهار موضوع بررسی شد و در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد مهمترین مشکلات و موانع پیش روی حوزه راه و شهرسازی منطقه ابوزیدآباد را بیان کردند.
همچنین در این نشست بررسی اختصاص ۴ میلیارد تومان جهت اجرای باند دوم جاده ابوزیدآباد (فخره-کاشان) از اعتبارات تملک دارایی استان و همچنین اختصاص ۲۰۰ تن قیر به بافت فرسوده این شهر با توجه به اینکه بافت فرسوده شهر ابوزیدآباد حدود ۳۳/۱ هکتار می باشد، بود .
از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بررسی واگذاری ۵۰ پلاک زمین جهت ساخت مسکن برای افراد بی بضاعت شهر و الحاق ۵۰ هکتار اراضی منطقه سیازگه به حریم شهر ابوزیدآباد بود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات