جلسه بررسی فاز عملیاتی پروژه مهم بازگشایی رمپ آخر خیابان شهید رجائی برگزار شد

جلسه بررسی فاز عملیاتی پروژه مهم بازگشایی رمپ آخر خیابان شهید رجائی برگزار شد

به گزارش شهریار ، شهردار منطقه ۱ تبریز در این جلسه با اعلام این موضوع که اهتمام جدی منطقه مبنی بر رفع مشکل شهروندان واقع در خیابان شهید رجایی (یوسف آباد) اولویت فعالیت‌های عمرانی بوده، بیان داشت: با جدیت در این خصوص ورود کرده ایم تا شاهد اجرایی شدن این حرکت اثرگذار باشیم چراکه مطالبه شهروندان در چند سال اخیر آزادسازی انتهای خیابان ذکر شده بوده و با تمام توان در این مورد اقدام می کنیم .

همچنین محمد عزتی معاون شهرسازی شهرداری تبریز ضمن بررسی نقشه های موقعیت پروژه، فنی بودن آن را در راستای اهداف طرح بازآفرینی شهری و بررسی تمام جوانب جهت تسهیل در اقدامات اجرایی و جلوگیری از ایجاد مشکلات قانونی مهم دانست و تاکید کرد: این طرح  یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی شهر است .

علیرضا داستان مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز نیز گفت: خط پروژه اجرا شده باید کاملاً کارشناسانه انجام گیرد و املاکی که در طرح تملک قرار می گیرند بررسی شود تا مشکلی برای شهروندان و شهرداری پیش نیاید و در روند اجرایی پروژه خللی ایجاد نشود .

شایان ذکر است در این جلسه معاون شهرسازی، معاون مالی و اقتصادی، مدیر حراست، مدیر امور مالی، مدیر املاک و مدیر امور ارتباطات منطقه ۱ نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات