نشست هم اندیشی شهرداری با هیات های مذهبی بیرجند برگزار شد

نشست هم اندیشی شهرداری با هیات های مذهبی بیرجند برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛  سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نشست هم اندیشی و هماهنگی آذین بندی سطح شهر در مناسبت های مذهبی که با حضور مسئولین فرهنگی مساجد و  هیاتهای مذهبی شهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها برای تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های طول سال است تا در یک همکاری بین هیئات مذهبی و شهرداری، با هم افزایی بیشتر کارها پیش رود.

محمد رضا قلاسی مود افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌های خاصی برای اعیاد قربان تا غدیر در نظر گرفته‌ایم و به‌طور ویژه نشاط اجتماعی را در این ایام دنبال می‌کنیم .

وی با اشاره به حرکت مردمی برای آذین بندی محلات که سال‌هاست در مناسبت های مذهبی در برخی شهرها توسط هیئتی‌ها و مردم محله صورت می‌گیرد، گفت: این یکی از اهدافی است که ما دنبال می‌کنیم تا آذین‌بندی محلات در مناسبت ها خصوصا از عید قربان تا غدیر صورت گرفته و چهره شهر توسط خود مردم عوض شود .

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید هیئات مذهبی با جدیت بیشتر با هماهنگی و همکاری با سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی به آذین بندی معابر منتهی به مساجد اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات