برگزاری دوره آموزشی ارزیابی عملکرد ویژه کارکنان شهرداری های استان

برگزاری دوره آموزشی ارزیابی عملکرد ویژه کارکنان شهرداری های استان

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بیرجند اظهار داشت: ۴ دوره آموزشی ارزیابی عملکرد ویژه کارکنان شهرداری های استان برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ ابراهیم جان آور با بیان این خبر افزود: این دوره ها هر کدام به مدت۱۲ ساعت آموزشی با هماهنگی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در محل شهرداری های قاین و فردوس و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بیرجند(۲ دوره)برگزار شد.

وی اضافه کرد: دوره آموزش ارزیابی عملکرد کارکنان با حضور تعداد ۳۱۰ نفر از کارکنان شهرداری های بیرجند، قاین، فردوس، خوسف، سرایان، اسلامیه، آیسک، سه قلعه، حاجی آباد، زهان، خضری، نیمبلوک، آرین شهر و آبیز برگزار شد و فراگیران با سامانه منابع انسانی و نحوه ارزیابی عملکرد آشنا شدند.

مدرس این دوره نیز اولین و مهمترین هدف ارزیابی عملکرد را آگاه ساختن کارکنان از نحوه فعالیتشان، انجام وظایف و مسئولیت ها و رفتارهای آنها عنوان کرد و یادآور شد:  تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان، ایجاد یک نظام منطقی تشویق و تنبیه، ایجاد شیوه صحیح نقل و انتقالات و ترفیعات و تهیه طرح های پرداخت بر اساس بهره وری از دیگر اهداف این اقدام می باشد.

ابوالفضل ایروانی طراحی صحیح مشاغل، رفع نارسایی های مربوط به شیوه های نیرویابی، جذب و گزینش، ایجاد عدالت استخدامی و تقویت نظام ارتباطی میان مدیران و کارکنان در سازمان ها را نیز از اهداف اجرای طرح ارزیابی عملکرد کارکنان بیان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات