مهندس انصاری فرماندار جدید، میهمان اعضای شورای شهر چناران شد.

مهندس انصاری فرماندار جدید، میهمان اعضای شورای شهر چناران شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، هفدهمین جلسه شورا با حضور فرماندار، اعضای شورا و شهردار تشکیل و موضوعات مختلف مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در ابتدای این نشست رئیس شورای اسلامی شهر چناران با تبریک انتصاب مهندس انصاری بعنوان فرماندار جدید، قبول مسئولیت را فرصتی مناسب برای خدمت مضاعف به مردم همراه با رشد، توسعه و ارتقای جایگاه شهرستان چناران دانست.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف، خواستار حمایت فرماندار از طرحهای مدیریت شهری شد.

سپهری سیاستها و دیدگاههای شورا را در تعامل با تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان بسیار قوی دانست و افزود: رشد و توسعه شهر چناران در تمامی شاخص های مدیریت شهری همراه با ارتقای سطح کیفی زندگی، محیط زیست و زیباسازی آن مورد تاکید تمامی اعضای شورا شهر میباشد.


سپس مهندس بارویی گزارشی از برنامه ها و خدمات شهرداری در بخشهای مختلف به ویژه طرحهای عمرانی در دست اقدام، مدیریت پسماند، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ارائه نمود و به بیان برنامه‌های جاری و مشکلات شهرداری پرداخت.

مهندس انصاری فرماندار شهرستان هم با قدردانی از زحمات اعضای شورا و شهردار در اجرای برنامه ها و خدمات مختلف، بیان کرد: همه ما موظفیم در وهله اول تلاش و کوشش خود را جهت خدمت به مردم و رفع نقاط آسیب‌پذیر جامعه متمرکز کنیم.


نماینده عالی دولت در چناران همچنین بر لزوم هماهنگی و تعامل بین شهرداریهای شهرستان، بخشداریها و دهیاریها در استفاده از تجارب یکدیگر برای افزایش خدمات مطلوب به مردم این منطقه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: امروزه دو شاخصه اصلی توسعه جوامع، توجه به منابع و سرمایه‌های انسانی و حفظ محیط زیست همراه با ارتقا آن است که امیدواریم با بسیج و بکارگیری تمامی ظرفیتهای شهرستان و استفاده از توان فرهیختگان و دلسوزان نظام و انقلاب بتوانیم چناران را به جایگاه والاتری برسانیم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کرده و پیش خدای متعال سربلند باشیم.


گفتنی ست در این جلسه مشترک مقرر شد:

جلسات هماهنگی و تعاملی شورا و شهرداری با دستگاههای خدمت‌رسان شهری با محوریت فرمانداری در طول سال تشکیل شود.

همچنین با توجه به اینکه دولت محترم در چهل سال گذشته بعد از انقلاب در خصوص احداث بیمارستان در شهر چناران قدمی برنداشته، موضوع از طریق مسئولین استانی و کشوری با محوریت فرمانداری پیگیری گردد‌.

در ارتباط با برگزاری جلسه رفع مشکلات ساختمان فرسوده فعلی کتابخانه و احداث مجتمع تجاری سپهر با دعوت از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اقدام شود.

با توجه به گزارش اعتبارات تملک دارایی شهرداری در چند سال اخیر و پایین بودن میزان تخصیص و سایر کمکهای دولت به شهرداریها، موضوع در جلسات شورای برنامه‌ریزی شهرستان با اولویت طرحهای شهرداری موردتوجه قرار گیرد

جلسه مشترک بخشداران، شوراها و شهرداران چناران، گلبهار و گلمکان جهت همگرایی و هماهنگی و شناخت طرحهای مشترک و همکاریهای متقابل با محوریت فرمانداری برگزار شود.

با توجه به شروع عملیات عمرانی پروژه بزرگ بلوار امام رضا علیه السلام و اثرات توسعه‌ای آن و لزوم همراهی دستگاههای خدمت‌رسان شهری تمهیدات لازم از طرف تمامی دستگاههای درگیر در طرح پیش‌بینی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات