برگزاری مجموعه فرهنگی شب های آسمانی در پارک پردیس

مجموعه فرهنگی شب های آسمانی با حضور حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقارحیمی امام جمعه شهر ،شهردار ورییس واعضای شورای اسلامی شهر ابهر ،فرماندهی سپاه ناحیه ابهر وروسای برخی ادارات شهرستان ابهر افتتاح شد.

در چهارمین سال متوالی مجموعه فرهنگی شب های آسمان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و با همکاری سپاه ناحیه ابهر در پارک پردیس برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابهر در این برنامه غرفه های پرسش و پاسخ بصیرتی ، بوستان گفتگو ( مشاور ه خانواده ) ویژه خواهران و برادران ، نوشت افزار ایران اسلامی ، بوستان نماز ( بحث اقامه نماز و ترویج آن ) غرفه ویژه کودکان ،صنایع دستی ،پیشگیری وکاهش آسیب های اجتماعی ،عفاف وحجاب ،ایستگاه مطالعه ،خطاطی  وخوشنویس دایر می باشد .

گفتنی است از مهمترین کارهای اجرایی این برنامه فرهنگی ، اقامه نماز مغرب و عشاء به جماعت است و این برنامه تا اول ماه محرم ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ جهت بازدید و بهره مندی از این برنامه به پارک پردیس ابهر مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که در این غرفه ها کارشناسان مجرب در هر حوزه حضور دارند که پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان می باشد وهر هفته شب های پنجشنبه و جمعه برنامه ویژه جنگ شهری اجرا می گردد%

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات