تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با مشارکت مردم

شهردار ابهر گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با مشارکت مردم امکان‌پذیر است .

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا ذوالقدریها در دیدار با معتمدین ناحیه شریف‌آباد ابهر با بیان اینکه مردم شریف آباد همواره ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته‌اند، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم از وظیفه اصلی مسئولان است .

وی همکاری مردم را رکن اصلی توسعه نواحی مختلف شهر عنوان کرد و افزود: هرجا مردم در انجام پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند شهرداری نیز در دستیابی به اهداف خود موفق بوده است .

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی همه دستگاه‌های اجرایی شهر و متعاقبا شهرداری را نیز درگیر خود کرده است، افزود: هزینه‌هایی که طی سال اخیر برای پروژه‌ها انجام می‌شود قابل مقایسه با هزینه‌های چند سال گذشته نیست و افزایش چشم‌گیری داشته است .

وی تاکید کرد: همکاری مردم در اجرای پروژه‌ها انگیزه و انرژی مسئولان را دوچندان می‌کند و این نشان می دهد که مردم قدردان مسئولان هستند .

ذوالقدریها با اشاره به اینکه کار شهرداری با توجه به اینکه با لایه‌های مختلف جامعه سر و کار دارد از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به تراکم بالای کار و ارباب رجوع باید با تمام توان و به صورت جهادی و شبانه روزی برای رضایت‌مندی شهروندان قدرشناس تلاش کنیم .

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه شریف‌آباد در گرو تعریض خیابان رجایی بود که خوشبختانه این امر مهم تحقق یافت، بیان کرد: قسمت عمده تعریض این خیابان که خواسته دیرینه مردم بود انجام پذیرفت .

در ادامه این دیدار نیز نایب رئیس شورای شهر ابهر بیان کرد: علی‌رغم اینکه شریف‌آباد جزئی از ابهر است تا مدتی پیش پیشرفت آنچنانی نداشت .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات