اجرای طرح‌های عمرانی مهم‌ترین هدف توسعه  شهری است/ همه اقدامات مدیریت شهری بر اساس رسیدگی به حقوق مردم است

اجرای طرح‌های عمرانی مهم‌ترین هدف توسعه شهری است/ همه اقدامات مدیریت شهری بر اساس رسیدگی به حقوق مردم است

اجرای طرح‌های عمرانی مهم‌ترین هدف توسعه شهری است/ همه اقدامات مدیریت شهری بر اساس رسیدگی به حقوق مردم است

شهردارشاهرود با اشاره به اینکه اجرای عملیات های عمرانی مهمترین هدف توسعه شهری است،گفت: همه اقدامات  مدیریت شهری باید بر اساس رسیدگی به حقوق مردم باشد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی با تاکید بر لزوم تسریع در روند اقدامات عمرانی و آبادانی در شهر، افزود: یکی از رسالتهای اصلی مدیریت شهری ارتقاء سطح کیفی پروژههای عمرانی است که توسعه زیرساختهای شهری را به همراه دارد .

وی با بیان اینکه رضایت شهروندان از عملکرد  شهرداری نشانه ارج نهادن به حقوق شهروندی است، ابراز داشت :

بر این اساس سهم و نقش شهرداری که حلقه پیوند و اتصال نظام مدیریت شهری و نظام حقوق شهروندی است از  اهمیت ویژه ای برخوردار است .

شهردار شاهرود با بیان اینکه از نگاه دین اسلام مردم ولی نعمت مسئولان هستند،  اظهار کرد:  رسیدگی به حقوق شهروندی در رفتار بزرگان دین  ما با مردم نشانه توجه ویژه دین اسلام به این امر است .

احمدی در پایان با اشاره به اینکه سیاستهای مدیریت شهری شاهرود در حوزه حقوق شهروندی از اولویتها به شمار می رود ،عنوان داشت: اگر امروز شهرداری در ارائه خدمت به مردم موفقیت نسبی را حاصل کرده است، مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروهایی سخت کوشی است که با استفاده از امکانات موجود و تلاش های شبانه روزی خود خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی همشهریان را سرلوحه کار خود قرارداده اند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات