سامانه پایش تصویری شهر یاسوج راه اندازی می شود

سامانه پایش تصویری شهر یاسوج راه اندازی می شود

شهردار یاسوج از هدفگذاری راه اندازی سامانه پایش تصویری در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم افزود: زیرساخت‌های این حوزه در مراحل تکمیل قرار داشته و در آینده‌ای نزدیک تحقق نصب دوربین‌های پایش و ارتقای کنترل‌های ترافیکی و بهبود وضعیت امنیت شهری را خواهیم داشت.

مقدم تصریح کرد: طرح جامع ترافیک مرکز استان در مرحله اولیه و آماری تکمیل شده و برای تصویب به شورای ترافیک استان ارسال می‌شود.

مقدم با بیان اینکه شهرداری یاسوج اجرای طرح‌های مختلفی را در سال ۹۸ عملیاتی کرد، بیان داشت: امروز ۲۸ سال از مصوبه پروژه ۴۵ متری می‌گذرد و گام اصلی در ایجاد پروژه، ایجاد توافق با شهروندان بوده و اقدامات مناسبی با تحقق فعل خواستن اجرایی شد.

مقدم با اشاره به اینکه ۸۰ درصد توافقات و آزادسازی پروژه ۴۵ متری انجام شده است، ابراز داشت: تکمیل عملیات جدول کشی و زیرسازی برخی مناطق این پروژه را شاهدیم.

مقدم از اجرای ۴۲ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمران شهری طی سال ۹۷ خبر داد و گفت‌: در سه ماهه ابتدایی سال جاری در یک اقدام خوب، ۲۵ میلیارد تومان پروژه با محوریت نهضت آسفالت به بهره برداری رسید.

وی ابراز داشت: تحقق ۱۷۰ هزار متر مربع آسفالت، از دیگر خروجی‌های حوزه بهسازی معابر است.

شهردار یاسوج گفت: طی ۱۵ ماه اخیر، ۶۷ میلیارد تومان پروژه در شهر یاسوج به بهره برداری رسید و برای سال ۹۸، پروژه‌های خوبی تقدیم شهروندان خواهد شد.

مقدم از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پل چهارم بشار اشاره کرد و گفت: همچنین فازهای دیگر این پروژه با اتصال به مناطق سروک عملیاتی خواهد شد.

وی روان سازی ترافیک را از جمله خروجی‌های این مهم دانست.

مقدم با تاکید بر اجرای کارهای با کیفیت در حوزه فضای سبز، بیان داشت: با توجه به ضرورت ارتقای ظرفیت‌ها، ۱۵ هکتار اصلاح چمن در فضای سبز مرکز استان اجرایی شد.

شهردار یاسوج ارتقای المان‌های شهری و فضا سازی ها را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

مقدم با بیان اینکه طی ۲۲ ماه گذشته وقوع حوادثی در مرکز استان را داشتیم، اظهار کرد: وقوع زلزله و سیلاب از جمله حوادثی است که با تلاش شبانه روزی تیم‌های امدادی و خدماتی، تلاش‌هایی برای بازگشت شرایط به وضعیت عادی و جلوگیری از بروز خسارت‌های این حوادث اجرایی شد.

مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر در مرکز استان، اظهار داشت: تعامل دستگاهی بسیار مناسبی در برگزاری این جشنواره شکل گرفت و آماده سازی فضا نیز به شکل مطلوبی عملیاتی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات