جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا با محوریت تجلیل از قهرمانان ورزش شهرستان آمل در سال ۹۷ برگزار شد

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا با محوریت تجلیل از قهرمانان ورزش شهرستان آمل در سال ۹۷ برگزار شد

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا با حضور اعضای شورا، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و خبرنگاران با محوریت تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مدال آور شهرستان آمل در سال ۹۷ در سالن اجتماعات شورا برگزار شد .

.

.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، قاسم رسولی مقدم در این جلسه اظهار داشت : متاسفانه در شهر آمل چند سالی است که در بحث تکریم از قهرمانان ورزشی خلایی وجود دارد و به همین دلیل مصمم شدیم تا با همکاری مجموعه شورا، شهرداری و اداره ورزش و جوانان به نحو شایسته ای که در خور شأن قهرمانان آملی باشد از آنها تجلیل کنیم و مطمئنا این امر موجب می شود ورزشکارانی که افتخار آفرینی کردند به عنوان یک الگو برای جوانانی که در ابتدای مسیر هستند به شمار رفته و هم روحیه آنها نیز بالا رفته و به این باور می رسند که به آنها توجه می شود .

.

.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد : مقرر شد با برگزاری همایشی وزین از قهرمانان شهر آمل در سال ۹۷ با حضور خانواده هایشان تجلیل نمائیم و امیدوارم در سال های آینده هم با تعامل بیشتر به بهترین نحو ممکن این همایش برگزار گردد .

محمد محمدی نیز در این جلسه با بیان اینکه قهرمانان نیاز به حمایت دارند و تجلیل و تکریم از آنها موجب افزایش انگیزه در آنها می شود گفت : اعتقاد دارم اتفاق بزرگی رقم خواهد خورد چرا که افراد دلسوز و کاربلد پای کار هستند و امیداورم اتفاقی بیفتد که بعد از سال ها همه منتظرش بودند .

.

.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل افزود : شهر آمل ۱۰۲ شهید ورزشکار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و به نظر بنده در این مراسم با نظر کارگروه این همایش، از یک خانواده شهید ورزشکار هم تقدیر شود .

جهانگیر آذری عضو شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه بیان کرد : باید با تشکیل کارگروه، جلسات تخصصی تر در این زمینه صورت گیرد تا کلیات بسته شود و امیدوارم برنامه و اتفاق خوبی رقم بخورد و شان ورزشکاران ما حفظ شود .

.

.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه اراده از سوی شورا و شهرداری کاملا ترسیم است و از حسن نظر تک تک اعضای شورا تشکر و قدردانی می نمایم گفت : از کلیه کسانی که دغدغه دارند تا از قهرمانان شهر آمل با برگزاری مراسمی فاخر تجلیل بعمل آید قدردانی می کنم .

.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر آمل

    منبع خبر

    شورای شهر آمل

    شورای شهر آمل یک شورای شهر در شهر آمل می باشد

      نظرات