انتخاب سید هادی فضلی به عنوان رئیس جدید شورا

انتخاب سید هادی فضلی به عنوان رئیس جدید شورا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قائم شهر ؛جلسه شورای اسلامی شهر قائم شهر با حضور عمران عباسی معاون فرماندار شهرستان قائم شهر،مهندس صالح زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر در محل ساختمان این شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه نصرالله دریابیگی به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قائم شهر معارفه و از زحمات قریب به 2 ساله عباس صالح زاده تقدیر شد.

عمران عباسی معاون فرماندار قائم شهر با قدردانی از خداوند متعال برای اعطای نعمت خدمت به مردم شریف قائم شهر و ضمن قدردانی از زحمات رییس پیشین شورای اسلامی شهر قائم شهر مهندس صالح زاده گفت:بر حسب قانون عضو علی البدل شورا یعنی آقای دریابیگی جایگزین عضو مستعفی شورا خواهند شد که برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

دکتر عباسی با تاکید بر اینکه قائم شهر بیش از هر چیزی به همراهی و همدلی و وحدت نیازمند است به دلسوزی و پاکدستی اعضای شورای اسلامی دوره پنجم در قائم شهر اشاره کرد و گفت:امیدواریم روزهای خوبی برای قائم شهر شاهد باشیم. ?نصرالله دریابیگی عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر نیز در این جلسه ضمن سوگند برای شروع خدمت در نهاد شورا خداوند را برای توفیق خدمت به مردم قائم شهر که ازآن ها به عنوان بهترین مردمان یاد کرد سپاس گفته و اظهار کرد:بنده اعتقاد دارم ما عصاره شهری هستیم که سرداران،بزرگان و صاحب نظران بزرگی را در دل خود جای داده است؛ما به نمایندگی از مردم شریف و متدین قائم شهر بنا داریم در سایه قانون و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتی در شان مردم این شهر ارائه دهیم.

دریابیگی با اشاره به مشکلات زیاد قائم شهر و افشار و صنوف مختلف مردم به دلیل تورم و رکود اقتصادی و عدم توازن بیان داشت:کار شهردار سخت خواهد بود و همان طور که خدمت آقای شهردار عرض کردم کار سختی در پیش دارند.
وی با اشاره به حضور 2 فرزند شهید در جمع اعضای شورا و نظاره گر بودن شهدا بر اعمال و رفتار اعضا اظهار داشت:با همرنگی،وحدت،انسجام درونی ،صمیمیت و حفظ منافع ملی و عدم دخیل کردن خط و جناح ، انتخاب بهترین ها برای اداره شهر و همکاری شورا و نهادها و دستگاه ها و نهادها به صورتی که 2 جسم در یک روح باشند می توان برای سازندگی این شهر مظلوم قدم برداشت.

افشین حسین زاده عضو دیگر شورا با تشکر از زحمات صالح زاده در طول 2 سالی که به عنوان رییس و نایب رییس به مردم شهر خدمت کرده برای ایشان در سنگر جدید خدمت رسانی به عنوان شهردار آرزوی توفیق کرده است

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قائم شهر

    منبع خبر

    شورای شهر قائم شهر

    شورای شهر قائم شهر یک شورای شهر در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات