همایش گلگشت پیاده‌روی بانوان صنعت آب و برق کردستان برگزار شد

همایش گلگشت پیاده روی ویژه بانوان صنعت آب و برق استان کردستان روز شنبه 12 مرداد در سنندج برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان این همایش که به میزبانی شورای فرهنگی و امور زنان خانواده شرکت آب منطقه‌ای کردستان و با حضور خانم «آژیر» مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان برگزار شد، پس از پیاده‌روی جمعی کثیری از بانوان صنعت آب و برق کردستان در مسیر جاده روستای خیاره سنندج، از ایشان پذیرایی به عمل آمد و در پایان همایش به قید قرعه به چند تن از شرکت‌کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

«بشرا سروش» مشاور امور زنان و خانواده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای ، هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، عنوان کرد و افزود: این گونه مراسمها در جهت افزایش شادابی، نشاط و گسترش روحیه همدلی و انسجام مابین همکاران، برگزار می گردد.

وی ابراز امیدواری نمود که با برنامه ریزی و تعامل با مشاورین امور زنان و خانوده صنعت آب و برق، ان شاءالله در آینده شاهد اجرای برنامه های بیشتر خواهیم بود .

لیلا آژیر مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج گفت: خانواده بعنوان کوچکترین نهاد اجتماعی، سنگ بنای هر جامعه محسوب می شود و ساختارها و هنجارهای جوامع مختلف بر اساس افراد تربیت شده در این کانون مقدس، شکل می گیرد .

وی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی و تاثیرات آن بر خانواده افزود: اجرای برنامه های سلامت محور و لزوم توجه به ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی کارکنان و همچنین بهبود شیوه زندگی و توسعه ورزش های همگانی با هدف تقویت روحیه و ایجاد نشاط و شادابی در بین همکاران و خانواده های آنان از واجباتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كردستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كردستان

    شركت آب منطقه‌ای كردستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات