برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جازموریان

مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جازموریان با حضور استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی جازموریان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، نشست بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در تاریخ 12 مردادماه 98 به ریاست دکتر فدائی استاندار کرمان و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهندس رشیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه موضوع تامین آب منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و نحوه اجرای طرح های این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس رشیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در این جلسه به تشریح مواد 27 و 28 قانون توزیع عادلانه آب و مسائل مطرح شده پرداخت.

دکتر فدائی استاندار کرمان نیز با اشاره به ظرفیت های بالای جنوب استان کرمان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی و تاثیر منطقه ویژه اقتصادی جازموریان افزود: باید موضوع مربوط به آب در این منطقه ویژه را در جلسه ای با حضور مسئولان شرکت آب منطقه ای کرمان و با نظرات کارشناسانه پیگیری کنیم تا به صورت قانونی و با ارائه راهکار مناسب این مسائل حل گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات