آئین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز صنعت آب و برق...

آئین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری قران و نماز وزارت نیرو ویژه فرزندان همکار (شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان مازندران ) در مرحله استانی در سالن شهید فروزان آب منطقه ای مازندران با حضور جمع کثیری از نوجوانان و جوانان وخانواده آنها، تعدادی از مدیران و ائمه جماعات شرکت های مذکور برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در آئین افتتاحیه این جشنواره قرآنی که یکصد و پنجاه نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق مازندران در آن شرکت کردند ابتدا آقای دکتر موسی نامدار جانشین مدیرعامل آب منطقه ای مازندران و رئیس شورای فرهنگی این شرکت با ابراز خرسندی از میزبانی این شرکت برای برگزاری چنین جشنواره ای گفت: برای صنعت آب و برق که خدمات تخصصی را به مردم شریف استان ارائه می‌دهند مایه افتخار است که به موازات خدمت رسانی به مردم عزیز در مجموعه آن فعالیت های قرآنی و نماز بصورت باشکوه برگزار می‌شود .

ایشان با اشاره ضرورت ترویج فرهنگ قرآن در سطح جامعه گفت: لازم است همه ما انس بیشتری با قرآن بگیریم و هرکس بتواند انس بیشتری با این کلام حق بگیرد قطعاً به اسرار آن نیز  پی خواهد برد .

نامدار یکی از تجلی خداوند در نظام خلقت را قرآن یاد کرد و گفت: دسترسی و درک قرآن نیازمند طهارت است که نتایج آن منجر به شهود خواهد شد .

وی با بیان اینکه سنین کودکی، نوجوانی و جوانی بهترین فرصت برای رسیدن به این شهود است افزود: انسان در این سنین هنوز وابستگی هایش به مسائل مادی کمتر و طینت و سرشت آن پاک‌تر است و این شرایط موجب می‌شود تا فرد بتواند درک مناسبی از این کلام الهی داشته باشد .

شایان ذکر است این دوره از مسابقات قرآنی در دو مقطع تحصیلی و در ۴ رشته از جمله قرائت قرآن و اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه های قرآن و نماز برگزار می شود که پس از انتخاب نفرات برتر در این مرحله، افراد برگزیده در مرحله کشوری آن که در مشهد مقدس برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای مازندران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای مازندران

    شركت آب منطقه‌ای مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات