هسته اتاق فکر باید همه را مشارکت دهد تا جریان‌سازی فکر کردن در...

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای مازندران در اولین جلسه اتاق فکر آب منطقه‌ای مازندران که با حضور مدیرعامل شرکت در سالن جلسات برگزار شد، آقای دکتر یخکشی با اشاره به ساختار این هسته و مسئولیت مهم آن به جوانان شرکت گفت: انتظار داریم این هسته که ترکیب آن از جمعی از جوانان بخش‌های مختلف شرکت تشکیل شده، بتواند موضوع مسئله‌یابی، اندیشه‌ورزی در سیستم را اجرایی نماید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه مأموریت این هسته نباید فقط در مجموعه ساختمان اداری خلاصه شود گفت: با توجه به تنوع موضوعات در بخش آب، باید دامنه فعالیت مان را از گلوگاه تا رامسر گسترش دهیم.

ایشان در پایان یأس و ناامیدی را آفت تداوم تلاش چنین هسته‌هایی برشمرد و گفت: هیچ کس مطلق نیست. همیشه اجماع و نظرات جمع پاسخ بهتری برای حل مسئله ارائه می‌دهد که امیدوارم شما جوانان بتوانید با بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها از جمله طرح توسعه، بهره‌برداری، مطالعات و همچنین ظرفیت پیمانکاران و مشاورین و حتی ظرفیت ذینفعان و مشترکین به‌خصوص کشاورزان برای پیشبرد این هدف بلند که سیستم ما برای تعالی و پویایی به آن نیاز دارد، استفاده کنید.
در این جلسه هریک از اعضای هسته پیشنهاداتی را در مورد مأموریت‌های اتاق فکر در شرکت ارائه دادند و مقرر شد در جلسات بعدی ضمن بهره‌گیری از نقطه‌نظرات افراد باتجربه، از اساتید و نخبگان به‌صورت عضو مدعو دعوت شود و هریک از اعضا تلاش کنند تا در حوزه عمل خود اتاق فکرهای کوچکتر تشکیل دهند، تا نسبت به شناسایی مسئله و دریافت پیشنهاد از همکاران اقدام کنند و نتایج آن‌را به دبیرخانه هسته اتاق فکر ارائه نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای مازندران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای مازندران

    شركت آب منطقه‌ای مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات