سیاست شرکت آب منطقه ای حفظ منابع آب و حفظ حریم و بستر رودخانه‌ها...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گفت: سیاست شرکت آب منطقه ای حفظ منابع آب و حفظ حریم و بستر رودخانه‌ها است.

هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در جریان بازدید از اداره امور آب شهرستان پارسیان اظهار کرد:سیاست شرکت در راستای حفظ منابع آب و حفظ حریم و بستر رودخانه‌ها و جلوگیری از تصرف غیر قانونی در حریم آنها است و کارشناسان گشت و بازرسی آب منطقه‌ای در شهرستان‌های استان به طور جدی با اینگونه آسیب رسانی به حریم و بستر رودخانه‌ها برخورد می‌کنند.

ملایی همچنین با حضور در جمع کارکنان امور آب پارسیان اضافه کرد: باید همواره مراقب برداشتهای غیر فنی از بستر و حریم رودخانه‌ها باشیم که نوعی دخل و تصرف در آن به شمار می‌آید و آثار منفی فراوانی را نیز به دنبال دارد.

وی سپس در جمع مراجعه کنندگان به امور آب پارسیان با اعلام اینکه وظیفه شرکت آب منطقه ای صیانت و حفاظت از منابع پایدار آب به منظور استفاده نسلهای آینده می باشد ، در خصوص نحوه رسیدگی به درخواستهای مراجعه کنندگان توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در ادامه سفر خود به پارسیان به بررسی پروژه کانال هدایت سیلاب و سرریز سد بردول پارسیان پرداخت و ضمن بازدید از پروژه ساماندهی رودخانه بردول پارسیان ، در خصوص نحوه پیشرفت فیزیکی طرح ، با پیمانکار آن بحث و تبادل نظر کرد.

گفتنی است در جریان سفر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان به پارسیان ، رهبان مدیرحراست شرکت آب منطقه ای و رازمند مجری طرح احیاء وتعادل بخشی منابع آب زیر زمینی شرکت آب منطقه ای نیز وی را همراهی می کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات