اطلاع رسانی به موقع از دستاوردهای آبی مانع سیاسی شدن مساله آب در...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: امروز دشمنان ما می‌خواهند با سیاسی کردن مساله آب به نقشه شوم خود جهت تقسیم ایران تحقق بخشند در همین راستا وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها اطلاع رسانی به موقع و صحیح از اقدامات و دستاوردهای حوزه آب می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی صبح امروز، شنبه در "نشست هم اندیشی رسانه و نیرو" که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مدیران آبی همیشه از عدم توجه دولت، مجلس و مردم در پیشبرد اهداف سازمانی و اقدامات خود شکایت می کنند درحالیکه باید به جای پاک کردن صورت مساله به دنبال راه حل جدی بود.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم اگر دولت، مجلس یا مردم همکاری و همراهی لازم را ندارند به این دلیل است که مدیریت آب استان نتوانسته به خوبی اهمیت موضوع را به آنها بشناساند، افزود: امروز مهمترین مساله کشور بحث تامین آب است، اگر امروز مردم قدردان  آب نیستند در اطلاع رسانی موفق عمل نکرده ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه ما با تغییر این رویکرد و با سرلوحه قرار دادن راه حل یابی به جای پاک کردن صورت مساله توانستیم بحث همیاران آب را موفق تر از تجربه کرمان و با دستورالعمل وزارت نیرو و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان تدوین و تصویب کنیم.

وی با بیان اینکه هدف مدیریت آبی استان خراسان رضوی به صفر رساندن اضافه برداشت آب در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی است، عنوان کرد: در این خصوص باید مدیریت همزمان عرضه و تقاضا شکل بگیرد، خوشبختانه در این خصوص فضای کاری استان خراسان رضوی از انسجام بالایی برخوردار است و تمام دستگاه های اجرایی استان پای کار هستند.

علایی با اشاره به اینکه مدیران موظف هستند در حوزه کاری خود پاسخگو و شفاف عمل کنند، ابراز کرد: تفاوت مدیر ضعیف و قوی در فعالیت و عملکرد روابط عمومی آن خلاصه می شود که براساس آن مدیریت می‌تواند دستاورد مثبت و خوبی در حوزه کاری خود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با قدردانی از جایگاه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی تاکید کرد: اگر پیگیری های خبرنگاران نبود مساله کشف رود، پساب و طرح همیاران آب شکل نمی گرفت و برطرف نمی‌شد بخش مهمی از این اقدامات براساس پیگیری های قانونی، مدنی و اصولی خبرنگاران انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات