فعالیت سد خاییز روند مطلوبی دارد

استاندار بوشهر در بازدید از عملیات اجرایی سد خاییز، از تلاش همه ی دستگاه های مرتبط در تسریع ساخت این سد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر  به نقل از استانداری، عبدالکریم گراوند در بازدید از سد خائیز شهرستان تنگستان اظهار داشت: خوشبختانه این پروژه فعال است و علی‌رغم مشکلات موجود این پروژه دارای پیشرفت خوبی است .

وی با اشاره به مشکلات تامین منابع مالی این پروژه اضافه کرد: سال گذشته برای این پروژه پنج میلیارد را از منابع استانی و ۱۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه برای آن تامین اعتبار کردیم .

استاندار بوشهر ادامه داد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر، این پروژه را در ردیف پروژه‌های سفر قرار دادیم و حدود ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده است و در روزهای گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه منظور شده است .

وی پیشرفت فیزیکی سد خائیز شهرستان تنگستان را حدود ۳۰ درصد عنوان کرد و افزود: پروژه خوشبختانه به خوبی در حال ساخت است و در این شرایط پروژه‌های استان فعال هستند .

گراوند با اشاره به نقش سد خائیز شهرستان تنگستان در تامین آب نخیلات بیان کرد: این طرح نقش مهمی در اقتصاد خانواده‌های کشاورزان این شهرستان دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات شاهد تکمیل آن باشیم .

وی با بیان اینکه این طرح از پروژه‌های خوب استان است، خاطرنشان کرد: همه در حال تلاش برای تکمیل این طرح هستند و امیدواریم با توجه به نقش مهم پروژه شاهد تامین نقدینگی آن باشیم تا تاخیری در آن صورت نگیرد .

وی با اشاره به اینکه همه پروژه‌های شهرستان تنگستان فعال هستند، افزود: اجرا و تکمیل پروژه‌ها باعث افزایش امید و نشاط در جامعه می‌شود و باید برای رفع مشکلات نقدینگی پروژه‌ها تلاش کنیم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات