سرپرست اداره منابع آب شهرستان آوج معارفه شد

با حضور مدیر عامل، معاون برنامه ریزی و سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین در دفتر فرماندار شهرستان آوج مهندس شیخ محمدی بعنوان سرپرست جدید اداره منابع آب این شهرستان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، آقای علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در این جلسه با اشاره به وضعیت منابع آبی این شهرستان بیان داشت: در حال حاضر در روستاهای عباس آباد، محمود آباد و نجف آباد با مشکل زیادی در خصوص تأمین منابع آبی مواجه هستیم که امید داریم با همکاری مسئولین در شرکت آب منطقه ای قزوین بتوانیم برای اهالی و مردمان این مناطق اقدام مناسبی را بعمل آوریم.

فرماندار آوج در ادامه خواستار توجه بیشتر به مطالبات مردم شهرستان در زمینه تأمین منابع آبی جهت کشاورزی در چهار چوب قانون و تکمیل پروژه های شرکت آب منطقه ای در شهرستان آوج گردید.

مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در این جلسه با اشاره به وجود چشمه های آبگرم در این شهرستان بیان داشت: شهرستان آوج دارای پتانسیل های گردشگری مناسبی در بخش آب است که اگر به آنها توجه کافی شود می توانیم شاهد رونق گردشگری در این شهرستان باشیم.

مهندس ملکی با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از منابع آب عنوان داشت: برداشت های بی رویه باعث افت سطح آبهای زیر زمینی دشت قزوین شده و این موضوع لزوم توجه به منبع مهم را بیش از پیش پر رنگ تر نموده است لذا وظیفه مدیران شهرستان تابعه شناسایی تخلفات و اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی در شهرستان ها جهت حفظ و حراست از منابع آب می باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در ادامه با اشاره به آورد رودخانه های استان عنوان کرد: اگر برداشت در بالا دست خارج از حق آبه های معمول و قدیمی باشد آورد رودخانه به مشکل بر می خورد و پیامد آن در پایین دست نیز کاهش سطح آبهای زیر زمینی می باشد. وی افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات ما افزایش سطح زیر کشت با اجرای روش های آبیاری های تحت فشار می باشد که باعث آسیب رسیدن به دشت قزوین می شود.

در خاتمه این جلسه مهندس شیخ محمدی با حکم مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان آوج معرفی و از زحمات مهندس کرامت در زمان تصدی این پست تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قزوین

    شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات