آب شرب روستاهای بخش غیزانیه پایدار می شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان از آغاز عملیات حفاری و کارگزاری خط انتقال لوله آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: با حفاری و کارگزاری 15 کیلومتر باقیمانده خط انتقال آب، مشکل آبرسانی به روستاهای آب غیزانیه حل خواهد شد.

وی افزود: لوله های مورد نیاز تامین شده است و طی مراحل مختلف در محل پروژه تخلیه و عملیات کارگزاری خط انتقال انجام خواهد شد.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان اظهار کرد: در این پروژه 23 کیلومتر لوله باید کارکزاری شود که از محل تاسیسات شهید الماسی شیبان تا ایستگاه تقویت فشار صفیره خواهد بود.

وی یادآور شد: مشکل آب و چند ساله غیزانیه با بهره برداری از این پروژه برایی همیشه حل خواهد شد و اهالی شریف رو.ستاهای بخش غیزانیه ز نعمت آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.

حرباوی با اشاره به حل مشکل آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه اظهار کرد: علیرغم اینکه سالها از حل مشکل آب روستاهای غیزانیه گذشته اما بزودی و با بهره برداری از این پروژه، اهالی شریف روستاهای غیزانیه دیگر مشکلی در تامین آب مورد نیاز خود نخواهند داشت.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر آبرسانی به روستاهای غیزانیه از طریق خط انتقال آب قدیمی انجام می شود که بدلیل فرسودگی و سایز کوچک لوله، امکان تکمیل ظرفیت حوضچه ها و مخازن ذخیره آب وجود ندارد و سبب می شود تا همواره مشکل افت فشار و کم آبی در این منطقه وجود داشته باشد.

وی افزود: لوله جدید در سایز 600 بوده که میزان آبگیری در ایستگاه تقویت فشار صفیره را افزایش خواهد داد و ظرفیت حوضچه ها و مخازن ذخیره آب را تکمیل خواهد کرد.

بخش غیزانیه از توابع بخش مرکزی است که 83 روستا با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات