سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تکاب ...

سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تکاب ...

معرفی سرپرست جدید امور آب وفاضلاب روستایی شهرستان تکاب

سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تکاب معرفی شد.

طی حکمی از سوی علیرضا رضوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، سرپرست جدید امور آب وفاضلاب روستایی شهرستان تکاب منصوب شد.

در مراسمی که با حضور معاون بهره برداری و رئیس اداره حراست و امور محرمانه شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی برگزار شد، علی فرجی به عنوان سرپرست جدید امور آب وفاضلاب روستایی شهرستان تکاب معرفی و از خدمات و تلاش های سجاد محمودی در مدت تصدی مسئولیت قدردانی شد.

صابر خسروزاده معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی دراین مراسم، سقایی روستائیان را افتخاری بزرگ برای پرسنل وکارکنان شرکت برشمرد واظهار داشت: توفیق خدمت در شرکت آب و فاضلاب روستایی وتامین آب شرب مورد نیاز روستائیان و قشر مولد جامعه، افتخار بزرگی است که خداوند نصیب ما گردانیده و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با اشاره به خشکسالی های چند سال اخیر افزود: هرچند در سال آبی جاری بارش های نسبتا خوبی را درسطح استان شاهد بودیم، اما می طلبد که در مصرف آب و حفظ ذخایر آبی نهایت تلاش به عمل آید.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی در ادامه با تقدیر از خدمات مدیر سابق امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تکاب، برهمکاری و مشارکت بیش از پیش پرسنل با مدیر جدید برای تحقق اهداف شرکت، نگهداری از تاسیسات آبرسانی، رفع مشکلات احتمالی وکمبود آب شرب وگذر از تابستان تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات