استقبال مردم استان مرکزی از طرح نما برق

طرح مردمی نما برق در استان مرکزی با استقبال مواجه شد.

در این طرح پس از اطلاع رسانی گسترده در شبکه های مجازی و دریافت پیامک های مردمی به سامانه 10001000121 با عنوان نما برق و هماهنگی های به عمل آمده ،مردم از نزدیک در جریان فعالیت ها و چالش های شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به ویژه در ایام پیک سال قرار گرفتند.

مردم از نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی اراک ، مراکز دیسپاچینگ ، غیرحضوری وایستگاه شارژ دوچرخه های برقی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بازدید به عمل آوردند .

مدیرعامل برق شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه این بازدید مردمی بابیان اینکه نیازمند همراهی مردم در مدیریت مصرف برق هستیم،افزود: امیدواریم با طرح های مختلفی که با همکاری صنایع، کشاورزان، ادارات، بخش های تجاری و همراهی مردم طراحی واجرا خواهد شد از پیک بار تابستان به خوبی گذر کنیم .

مهندس اله داد با اشاره به اینکه کاهش یا حذف قطعی برق رویکرد گسترش عملیات تعمیر و نگهداری و سرویس خطوط با روش کار با خط گرم بوده که کلیه خدمات و تعمیرات خطوط شبکه به صورت برقدار انجام می شود،افزود: هم اکنون در مجموع 12 اکیپ خط گرم در راستای تعمیرات شبکه بدون اعمال خاموشی در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه به همت شرکت توانیر تصمیم بر این شده که از یکم مهر ماه جاری قبوض کاغذی حذف شود،افزود: سالیانه هزینه‌های گزافی ناشی از صدور، چاپ و توزیع قبوض وجود دارد که با حذف قبض کاغذی عمده این مبلغ صرفه‌جویی می‌شود .

مهندس اله داد تصریح کرد: ارسال شماره شناسه قبض به شماره پیامکی 10005000121 الزاما با شماره تلفن همراه مورد نظر، تماس با شماره تلفن 121، مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق از راه‌های درج شماره تلفن همراه مصرف کننده انشعاب برق مشترکان است .

درپایان این بازدیدها، پیشنهادات ونظرات مردمی جهت ارائه خدمات شایسته به ذینفعان درقالب فرم های نظرسنجی جمع آوری و همچنین بسته های مدیریت مصرف بین آنها توزیع شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات