بازديد مدير عامل شركت توزيع نيروي برق جنوب از مناطق شرقي استان

بازديد مدير عامل شركت توزيع نيروي برق جنوب از مناطق شرقي استان

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، مهدوي نيا مدير عامل اين شركت طي سفر دو روزه خود از مناطق شرقي از جمله بم، ريگان، فهرج و نرماشير بازديد و با فرمانداران اين مناطق ديدار و گفتگو نمود .

مهدوي نيا ضمن بازديد مذكور در جريان عملكرد قسمت هاي مختلف و مشكلات چهار مديريت ياد شده قرار گرفت، همچنين نظرات، پيشنهادات و انتقادات پرسنل در فضايي صميمانه به استحضار ايشان رسيد .

وي ضمن تشكر از نظرات و پيشنهادات ارائه شده، راهكارهاي لازم در خصوص رفع برخي از مشكلات را ارائه و دستورات ويژه اي در اين خصوص صادر نمود و تلفيق راهكارهاي تجربي، مطالعات دانشگاهي كارشناسان را در قالب مقالات، پروژه ها و نظام پيشنهادات خواستار شد.

در ادامه مهدوي نيا از مجموعه تلاش هاي همكاران تقدير و تشكر نمود و گفت: اميدواريم همه  ما چون گذشته با انرژي و تلاش در مسير برنامه استراتژيك شركت گام برداريم .

وي ضمن اشاره به برنامه استراتژيك شركت خاطر نشان كرد:گام برداشتن در اين مسير بهترين راه حل براي مشكلات و مسائل شركت مي باشد و بايستي در اين زمينه دقت و تلاش بيشتري بعمل آيد .
آن مقام مسئول به حذف قبوض كاغذي از اول تيرماه اشاره نمود و گفت: با توجه به  تاثير اين طرح در حفظ محيط زيست، كاهش هزينه هاي دولت و بهبود خدمات رساني به مشتركين، خواستار تلاش مضاعف در اين زمينه شد .

در همين راستا مدير عامل شركت در مديريت برق شهرستان فهرج از تلاش هاي آقاي محمد آرامش در زمينه جمع آوري  شماره تلفن همراه مشتركين در طرح حذف قبوض كاغذي به عنوان مامور برتر تقدير به عمل آورد .

مهدوي نيا در ادامه سفر خود با فرمانداران اين شهرستان ها به صورت جداگانه ديدار و گفتگو نمود و از حمايت هاي ويژه آنها در مجموعه صنعت برق در نقش مديريت كارآمد فرمانداران و افزايش تعامل دستگاه هاي اجرايي در هر شهرستان تاكيد كرد.
وي اعلام نمود: به لطف درايت فرمانداران و مسئولان اين شهرستان ها، شاهد كمترين آسيب و مشكل در مسير خدمات رساني به مشتركين برق بوده ايم و اين شرايط باعث شده كه تمركز اصلي همكاران فقط معطوف به خدمت رساني در تامين برق مطمئن و پايدار در شهرستان هاي شرقي بشود.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: امسال صنعت برق كشورمان يك ماموريت ويژه كه از سال 97 آغاز شده است را در پيش گرفته و همكاران ما به صورت جهادي و با همكاري مشتركين برق علي رغم افزايش شديد دما در تلاش اند كه در ادامه راه را  نيز بدون خاموشي از فصل اوج مصرف عبور نمائيم؛ لذا قطعا نياز هايي در شبكه توزيع برق وجود دارد كه در اين بازديد از نزديك مشكلات رويت و براي رفع آنها در حد توان تصميم گيري و اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.
همچنين در اين ديدار ها فرمانداران شهرستانهاي شرقي استان به نمايندگي از مردم فهيم شهرستان از مجموعه تلاش ها و اقدامات جهادي شركت توزيع كه مانع  از اعمال خاموشي در شهرستانهاي تحت امر خود شد، قدرداني نمودند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات