افتتاح واحد گازی 25 مگاواتی نیروگاه طرشت با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی



آیین افتتاح واحد گازی H25 نیروگاه طرشت با حضور معاون محترم وزیر نیرو در امور برق و انرژی ،جناب آقای مهندس حائری برگزار گردید. ایشان با اشاره به قدمت 60 ساله نیروگاه طرشت اظهار داشت: نگهداری این واحد نیروگاهی در طول 60 سال از دستاوردهای برجسته مهندسی کشور است. وی تصریح کرد : مجموعه 25 مگاواتی طرشت با هدف استفاده بهینه تر از واحد قدیمی بخاری و افزایش راندمان راه اندازی شده است.

جناب آقای دکتر عیسی پور مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق تهران در حاشیه مراسم اظهار داشت: این واحد در 28 تیر ماه برای اولین بار در شبکه استارت شد و 30 تیرماه به شبکه برق کشور سنکرون شد. وی راندمان این واحد را 33 درصد عنوان کرد و افزود: سطح ولتاژ برق پست این نیروگاه 63 کیلو ولت است.

جناب آقای مهندس طرز طلب مدیر عامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی  خبر داد: سرمایه مورد نیاز برای افتتاح این پروژه جدید از منابع مالی  صنعت برق تامین شد و میزان این سرمایه 10 میلیون یورو بوده است و افزود: با افتتاح این واحد ظرفیت نیروگاه طرشت به 65 مگاوات رسید.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم از شرکتهای موثر در راه اندازی واحد 25 مگاواتی طرشت با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت

    منبع خبر

    شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت

    شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات