تشکیل جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم با تأکید بر نوسازی بافت فرسوده شهر قم

تشکیل جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم با تأکید بر نوسازی بافت فرسوده شهر قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور آقایان: صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان ، بلدی مديركل بنیاد مسکن استان انقلاب اسلامی استان ,جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، شه بندگان مدير آزمايشگاه فني و مكانيك خاك استان، خاکساری مدیریت شعب بانک مسکن استان و سرهنگ خدایاری ، جانشین رئیس پلیس راهور استان و یزدان پناه معاون پشتیبانی و ملا اسماعیلی معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد در محل سالن جلسات بنیاد مسکن استان برگزار شد.
در ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت : هدف از تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استانها ایجاد هم افزایی و پیشرفت در حوزه راه وشهرسازی، هماهنگی مدیران دستگاه‌ها در بخش های حمل و نقل , مسکن و شهرسازی و پاسخگویی به موقع به دستگاهها ومراجع ذیصلاح وشفاف سازی خدمات اعلام نمود
صبوری در این جلسه ضمن تاكيد بر احیاء و بازسازی بافت فرسوده شهرقم گفت : همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه بافت فرسوده شهر قم بایستی در جلسات حضور داشته باشند. ایشان افزود: امیدوارم  با پيگيري هاي مستمر شوراي هماهنگي امور راه وشهرسازي شاهد اقدامات خوبي در سطح  استان باشیم.
در ادامه آقای مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن گفت: بافت فرسوده و ناکارآمد شهر قم بسیار پیچیده است و برای بازآفرینی آن باید با حوصله با این پیچیدگی‌ها برخورد کرد.
وی ادامه داد: بنیاد مسکن تجربه های مشترک و خوبی با ستاد ملی بازآفرینی در شهرهایی چون زاهدان و چابهار دارد و می تواند با همکاری این ستاد در احیای بافت‌های ناکارآمد شهری قم هم موثر واقع شود.
در ادامه یزدان پناه معاون پشتیبانی توضیحاتی درخصوص ورود بنیاد مسکن به نوسازی بافت فرسوده شهر قم , تهیه پرسشنامه و نحوه جمع آوری اطلاعات خانه به خانه ، نحوه اطلاع رسانی به ساکنین در محدوده بافتهای فرسوده بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) ,خیابان شهید رئیس کرمی (20 متری زاد) , محلات قم نو و خیابان ایستگاه , فاز یک و دو خیابان دورشهر از طریق پاورپوینت ارائه نمود.
در پایان این نشست اعضاي حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات حوزه راه و شهرسازی  و نيز چگونگي برگزاري جلسات بعدي شوراي هماهنگي امور راه وشهرسازی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات