جلسه تحلیل عملکرد اداری وپشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

جلسه تحلیل عملکرد اداری وپشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، باحضورآقای خزاعی مدیرکل اداری وپشتیبانی بنیاد مسکن کشورومدیرکل بنیاد مسکن استان آقای مهندس باباپور ومعاونین ومدیران بنیاد مسکن شهرستانها وکارشناسان مسئول ، جلسه عملکرد اداری وپشتیبانی بنیاد مسکن استان وشهرستانها درسالن جلسه برگزار شد.
درابتدای این جلسه مهندس حافظ باباپور مدیرکل بنیاد مسکن استان طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گفت:دربنیاد مسکن خط مقدم کارها شهرستانها هستند یعنی اگرچه دراستان وچه درشهرستانها با برنامه ریزی مدون وحساب شده واقعا وقت بگذاریم وتلاش کنیم و درتمامی حوزه های نقاط ضعف وقدرت خودر رابشناسیم یقینا با اصلاح نقاط ضعف البته با استفاده ازسرمایه نیروی انسانی یقینا به یک نتیجه مطلوب درتمامی کارهای اداری وپشتیبانی خواهیم رسید.
درادامه این جلسه آقای جلال الدین خزاعی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از مدیریت مدرن وبروز در اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی تاکید کرد و افزود : مدیریت صحیح ومدرن درواقع شتاب بخش طرح های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق روستایی است واستانهای موفقند که شهرستانهای موفق دارند یا استانهای موفقند که همه نوع فعالیت می کنند وهمچنین استانهای موفقند که فعالیت مسکن روستایی وبویژه مسکن شهری آن درحال توسعه وپیشرفت هستند.
جلال الدین خزاعی در نشست بررسی عملکرد اداری وپشتیبانی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اظهار داشت : در دنیای امروز، سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی، به سازمان معنا و مفهوم می بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند.
وی افزود: پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن در این شرایط با تکیه بر ظرفیت مدیریتی و توان کارشناسی کارشناسان خود در جهت ارتقاء کمی وکیفی، افزایش بهره وری، تسهیل و تسریع فرایندها و فعالیتهای جاری، گامهای مفید علمی و عملی برداشته و در این میان، توجه به حاکمیت ارزشهای اسلامی، کرامت و معیشت همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اولویت قرار دارد.
مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور ، آذربایجان شرقی را در استفاده بهینه از نیروی انسانی متخصص و کار آزموده در کشور همانند استان اصفهان وخراسان رضوی پیشتاز دانست و گفت : در همه برهه های سازندگی و در شرایط بحران و امداد نیروهای استان آذربایجان شرقی در کنار مردم بوده اند و برای عمران و آبادانی این استان و استان های دیگر تلاش مضاعف کرده اند .
خزاعی در ادامه بر لزوم ایجاد تحول مدیریتی و فرهنگی در توسعه مناطق تاکید کرد و گفت : مفاهیم فرهنگ و اقتصاد از جمله مفاهیم اساسی است و بیانگر آن است که این دو مهم لازم و ملزوم یکدیگرند.
مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور تاکید کرد : بنیاد مسکن از جمله سازمان ها با مدیریت جهادی است که در اغلب شرایط بحرانی و حوادث در کشور کارنامه ای درخشان داشته است ، استفاده از توان مدیریتی و بهره گیری از نیروی متخصص در بنیاد مسکن موجب گردید که ما در اغلب زمین لرزه های با ریشتر بالا هم بتوانیم طرح های مسکونی و عمرانی را آبرومند و سالم ارائه دهیم .
گفتنی است دراین نشست شاخص های استفاده بهینه از منابع درآمدی و هزینه ها مورد تبیین و تحلیل قرار گرفت وعملکرد سال های گذشته وبویژه عملکرد سال 94 و95 و96 و97 بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی مورد ارزیابی قرار گرفت که این استان تا سال 94 عملکردش آنچنان تعریف خوبی نداشت که به حول قوه الهی وبا تلاش مدیر وکارکنان تلاشگر از سال 95 تا هم اکنون این استان درتمامی زمینه هاازنظر رتبه بندی جزوه استانهای درجه یک  محسوب می شود .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات