شهروندان جهت درخواست برای آسفالت معابر با سامانه 137 در ارتباط باشند

شهردار ارومیه گفت:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناهمواری در معابر شهری و همچنین آسفالت کوچه ها  با سامانه 137 در ارتباط باشند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س)،  بیان کرد:  به این مناسبت نمایشگاهی با مشارکت اداره ارشاد استان آذربایجان غربی در راستای ترویج فرهنگ صحیح ازدواج آسان  در حال برگزاری است که از جوانان و خانواده ها دعوت می کنیم ازاین نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: جوانان با تاسی از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و الگو پذیری از آموزه‌های این ازدواج موفق درس بگیرند تا شاهد  بروز طلاق نباشیم.

شهردار ارومیه ابراز امیدواری که امید است فرهنگ غنی اسلام  در این دیار در حوزه ازدواج جاری باشد و هیچ وقت شاهد وقوع پدیده طلاق که منجر به بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود؛ نباشیم.

وی با اشاره به تحریم محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران توسط آمریکا، بیان کرد:  این تحریم علیه وزیر امور خارجه در طول تاریخ روی نداده است و این تحریم نشان از اضمحلال دارد و اینکه اینان چقدر به انحطاط اخلاقی رسیده اند که نماینده بین الملل یک کشور را تحریم می کنند اما این را بدانند که مردم ایران همواره پشتیبان  آقای ظریف هستند و ایشان را حمایت خواهند کرد و اینکه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تفکر انقلابی و جهادی محکم تر قدم برخواهد داشت چون حامی بزرگی چون ملت ایران  دارد .

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به بازار پررونق محصولات کشاورزی و صادرات آن، عنوان کرد: در حال حاضر روزانه 700 الی 800 تن محصول کشاورزی این استان و ارومیه از مرز پیرانشهر به سمت کشور عراق صادر می شود که جا دارد از همین تریبون از تمامی تجار و آقای عزتی،  رییس اتحادیه بارفروشان تشکر کنم.

وی با اشاره به راه اندازی ایستگاه باسکول در مسیر میدان میوه و تره بار شهر ارومیه، بیان کرد: دو ایستگاه باسکول با سرمایه گذاری جدید در مسیر منتهی به میدان ایجاد می شود .

حضرت پور با بیان اینکه آسفالت رویه و خاکی معابر در حال اجرا است، عنوان کرد:  آسفالت معابر تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت یعنی از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از یک میلیون تن آسفالت توزیع و در حدود 700 هزار متر مربع آسفالت رویه و معابر خاکی انجام می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه ناهمواری در معابر و همچنین آسفالت کوچه ها با سامانه 137 در ارتباط باشند تا بازدیدها صورت گرفته و معابر و کوچه های که نیاز به آسفالت دارد،  عملیات آسفالت صورت گیرد.

شهردار ارومیه بیان کرد:  عملیات زیر سازی و آسفالت معابر خاکی در کوچه های که بیش از50درصد ساخت و ساز صورت گرفته شده انجام می گیرد و معابری که عمر آسفالتشان بیش از 20 سال است عملیات آسفالت رویه انجام می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نوسازی تاکسی های فرسوده شهر ارومیه،  بیان کرد:  نوسازی تاکسی فرسوده دست مدیریت شهری نیست و نوسازی از طریق دولت انجام می شود اما کمک خواهیم کرد که هر چه سریعتر امر نوسازی تاکسی های فرسوده صورت گیرد .

حضرت پور عنوان کرد: امسال با کمک استانداری استان آذربایجان غربی اعتباری جهت بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر های استان چون ارومیه تخصیص یافته است که نسبت به تحقق این مهم اقدام می شود.

وی با اشاره به تنظیف جاده شهید کلانتری و محدوده باری با توجه به تردد زیاد شهروندان در روزهای پرآب دریاچه ارومیه، بیان کرد:  تنظیف این محدده همواره توسط نیروهای پاکبان انجام می گیرد و همچنین مخزن های  زباله نیز تعبیه شده است.

شهردار ارومیه با اشاره به یکی از درخواست های شهروندان در خصوص تنظیف پارک ائللر باغی بیان کرد: تنظیف این پارک در دست پیمانکار است و نسبت به تنظیف نیز اقدام می شود اما با توجه به حضور زیاد گردشگران و شهروندان در این ایام تابستان از خود شهروندان و گردشگران نیز درخواست داریم نسبت به نگهداری این محیط نهایت تلاش کنند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات