حمایت مدیریت شهری مشهد از رادیو سراسری زیارت

حمایت مدیریت شهری مشهد از رادیو سراسری زیارت

حمایت مدیریت شهری مشهد از رادیو سراسری زیارت

شهردار مشهد حمایت مدیریت شهری مشهد از رادیو سراسری زیارت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در نشست هم اندیشی نخستین جشنواره رادیویی زیارت با بیان مطلب بالا تصریح کرد: رادیو سراسری زیارت به لحاظ تولید آثار فاخر و ماندگار نه فقط به قصد پخش از رادیو سراسری زیارت که ماندگار برای تمام اعصار به ویژه در هنرهای نمایشی رادیویی و موسیقی، رادیو زیارت می‎تواند برنامه‎‏ریزی جدی تری انجام دهد.
وی ادامه داد: امیدواریم در خصوص تولید برنامه برای زائران خارجی امام رضا (ع) به زبان‎های عربی و انگلیسی هم تولید برنامه داشته باشند. ما هم در مجموعه شهرداری تمام توان خود را به کار می‎بریم تا بتوانیم حمایت کنیم و منشا خیر شویم.
کلائی با بیان اینکه تاثیر برنامه‎های رادیو زیارت در توسعه امر زیارت و فرهنگ رضوی موثر بوده است، اظهار کرد: در بحث تولید آثار، طبیعتا مجموعه رادیو زیارت نیازمند بلوغ بیشتر است یعنی هرچه زمان بیشتری می‏گذرد، رادیو زیارت عملا بالغ‎تر می‎شود و تولیدات باکیفیت تری ارائه می‎دهد.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: تولیدات این حوزه هم در رادیو و هم سایر رسانه‎‏ها می‏تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این مسیر را می‌توان با سیر تحولات و رشدش اندازه‏گیری کرد که به نظر من تاکنون رشد مناسبی داشته است. البته هنوز دوره زمانی کوتاهی گذشته است و فکر نمی‌کنم قبل از 5 سال بتوان رادیو در این حوزه و سطح را مورد ارزیابی قرار داد.
وی با عنوان اینکه فرم کلی رادیو سراسری زیارت باید توجه‎اش به سمت زائر و مسائل زائران باشد، بیان کرد: یک نکته اصلی که رادیو زیارت در تولید محتوا باید به آن توجه کند، این است که در برنامه حال و هوای زائر را حفظ و تشدید کند که به نظر من از این لحاظ رادیو زیارت موفق بوده است و با توجه نیت پایه‎گذاری اش، توانسته به اهداف خودش دست پیدا کند و از این جهت کاملا مثبت عمل کرده است.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات