قهرمانی تیم شطرنج بانوان و نائب قهرمانی تیم شطرنج آقایان کارکنان  ...

قهرمانی تیم شطرنج بانوان و نائب قهرمانی تیم شطرنج آقایان کارکنان ...

قهرمانی تیم شطرنج بانوان و نائب قهرمانی تیم شطرنج آقایان کارکنان شهرداری مشهد

تیم شطرنج بانوان و آقایان کارکنان شهرداری مشهد موفق به کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در جریان برگزاری یازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هفتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارکنان شهرداری‌های کلان شهرهای کشور، تیم شطرنج بانوان شهرداری مشهد موفق به کسب مقام قهرمانی این دور از مسابقات شد و تیم شطرنج آقایان نیز مقام نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش، در یازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هفتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارکنان شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری همدان برگزار شد، حدود 50 ورزشکار به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان این رقابت‌ها در بخش بانوان، تیم شهرداری مشهد با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم شهرداری همدان در جایگاه دوم قرار گرفت، تیم شهرداری تبریز نیز در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین در بخش آقایان، تیم شهرداری تبریز در جایگاه اول قرار گرفت. تیم شهرداری مشهد به مقام نائب قهرمانی دست یافت و تیم شهرداری رشت به مقام سوم رسید. تیم شهرداری اهواز نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات انتخاب شد.
گفتنی است این دور از مسابقات با شرکت 8 تیم از شهرهای همدان، مشهد، رشت، تبریز، کرج، اراک، شیراز و اهواز، در روزهای دوازدهم و سیزدهم مردادماه در محل «سالن چند منظوره سردار شهید ابوالقاسم حاجی بابایی» برگزار شد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات