حوزه خدمات شهری تعطیل پذیر نیست

حوزه خدمات شهری تعطیل پذیر نیست

‍ ‍

حوزه خدمات شهری تعطیل پذیر نیست

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری تعطیل پذیر نیست، گفت:فعالیت های شهرداری با سرعت ، دقت ،انسجام و هماهنگی در کلیه روزهای سال انجام می شود .

محسن احمدی با بیان اینکه شهرداری یکی از بزرگترین سازمان‌های اداری و اجرایی کشور به شمار می رود، افزود: در کشور هیچ سازمانی به پیچیدگی و گستردگی شهرداری نیست و در چنین سازمانی باید هر کس در جایگاه خود قرار گیرد و وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهد تا شهری رو به جلو داشته باشیم .

وی ضمن بیان این مطلب که شرایط فعلی شهرداری‌ها در بخش منابع مالی در شرایط خوبی نیست، ابراز داشت: در سال جاری و در شرایط رو به رو، کمبود منابع مالی در تمام شهرداری‌های کشور مشترک است که با هزینه کرد درست و بهینه می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم .

شهردار شاهرود در ادامه، اظهار داشت: با مدیریت خوب می‌توان تبدیل تهدیدها به فرصت ها را رقم زد و با توجه به کمبود منابع مالی بیشتر به حفظ بیت المال توجه کرد .

احمدی با اشاره به اینکه اگر در آبیاری فضای سبز، مدیریت بهینه مصرف محقق شود، ضمن جلوگیری از هدر رفت آب، مباحث جزیی حاشیه ساز نیز حذف می شود، بیان داشت :

با توجه به شرایط بحران آب، درسال جاری نباید کوتاهی از سوی این حوزه صورت گیرد .

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری تعطیل پذیر نیست و فعالیت‌ها مدیریت شهری با سرعت، دقت، انسجام و هماهنگی انجام می‌شود، عنوان داشت: در مدیریت شهری ضمن کار و فعالیت شبانه روزی باید در امانت داری ثابت قدم بود تا بتوان با رضایت شهروندی در راستای شهری ایده آل گامهای بلندی برداشت .

احمدی در ادامه، اعلام داشت: در خدمات شهری با توجه به اینکه کارکنان در طول 365 روز سال، هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز فعالیت دارند، می‌طلبد اقدامات صورت گرفته با دقت بیشتری انجام شود تا در راستای شهری زیبا و سالم رضایت شهروندان را حاصل نماییم .

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که در راستای مدیریت این مجموعه در شاهرود تلاش می شود تعهد، تخصص ، تلاش دوچندان و با تجارب ارزنده ، در راستای شهری ایده آل گامهای بلندی برداشته شود،گفت: با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و رعایت و اجرای دقیق و به موقع قوانین و به پشتوانه روحیه مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی شاهرود را به شهری زیبا، بانشاط و سالم تبدیل خواهیم کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات