دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان زنجان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان به میزبانی شرکت آب منطقه ای زنجان با حضور اعضای جلسه در سالن شهید شهریاری این شرکت برگزارشد.

در ابتدای این جلسه،مهندس مهدی نژاد دبیر شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان زنجان،دستور کار جلسه را قرائت نمود و به بیان اقدامات انجام شده در خصوص دستور کار جلسه گذشته پرداخت.

سپس، مهندس رضاپور رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان،ضمن خوش آمدگویی به حضار دراین جلسه، درخصوص مشخصات چاههای آب و شرب شهری و روستایی، مقدمات سفر وزیر نیرو در آخرین هفته مردادماه سالجاری،تعیین تکلیف بدهی های فی مابین شرکتهای صنعت آب و برق استان سخنانی مطرح نمود و راه کاهش و تسویه بدهیها را ، استفاده از ظرفیت های مختلف اعم از تهاتر با املاک و مطالبات و دریافت تسهیلات از سیستم بانکی و ... برشمرد و در خصوص افتتاح پروژه های قابل افتتاح در این سفر،مطالبی عنوان داشت.

سپس کلیپ تهیه شده در شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان در خصوص عملکرد شرکت های صنعت آب و برق استان پخش گردید و هر یک از مدیران عامل حاضر در این جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تسویه بدهی ها،ارسال بموقع اطلاعات و ارائه آمارکامل پروژه های قابل افتتاح مطرح نمودند.

در ادامه،کلیپ عملکرد 5 ساله ورزش صنعت آب و برق استان زنجان توسط شرکت توزیع نیروی برق پخش و مقرر شد برای جلسه آتی،دبیر ورزش استان نیز حضور یابد.

در پایان، حجت الاسلام رحمتی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان زنجان نیز توضیحاتی در خصوص جشنواره قرآنی فرزندان همکار بیان کرد و از مدیران این صنعت خواست که همراهی و همفکری بیشتری در امورفرهنگی شرکتهای تابعه خود داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات