کلنگ احداث پست 20/63 کیلوولت شهرستان گزبه زمین زده شد

کلنگ احداث پست 20/63 کیلوولت شهرستان گزبه زمین زده شد

با حضور نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی

کلنگ احداث پست 20/63 کیلوولت شهرستان گز  به زمین زده شد

با حضورحسینعلی حاجی  نماینده مردم برخوار ، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ،ائمه جمعه شرستانهای گز و شاهین شهر و دیگر مسئولین محلی مراسم کلنگ زنی احداث پست 20/63 کیلوولت شهر گز با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به زمین زده شد .

به گزارش  روابط  عمومی  شرکت برق منطقه ای اصفهان در این مراسم  مهندس رسول موسی رضایی  مدیرعامل این شرکت گفت : منطقه شمال اصفهان  از لحاظ تجاری  ، صنعتی و اجتماعی یک منطقه روبه رشد است  به طوری که در حوزه صنعتی یکی از  بزرگترین مناطق صنعتی اصفهان را با مساحت حدود 1200 هکتار در شمال اصفهان داریم و در حوزه برق اقدامات مهمی در این بخش انجام شده است .

مهندس موسی رضایی افزود: در شهرستان  گز ما پستهای  63  به 20  کیلوولت شاهین شهر ،  دولت آباد  و  پست  230  کیلوولت نقش جهان را داریم که زیر ساخت اصلی برق مورد نیاز منطقه را تأمین می کنند و در حال حاضر به لحاظ توسعه لازم دیده شده پست 63 کیلولت دیگری در منطقه ایجاد گردد که امروز شاهد مراسم کلنگ زنی این پست خواهیم بود .

وی افزود: درفاز اول پروژه  پست 63  به 20 کیلوولت مدولار سیار  شهرستان گز به ظرفیت 22.5 مگاوات با 4 فیدر خروجی 20 کیلوولت تا پایان سال جاری با هزینه ای معادل 35 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان اذعان داشت : بخش دائم این پست 63  به 20 کیلوولت ،  با هدف تأمین برق پایدار و مطمئن برای شهر گز با سرمایه گذاری بالغ بر400 میلیارد ریال  و ظرفیت 80 مگاولت آمپر برنامه ریزی گردیده است و تا قبل از پیک سال 1400 به بهره برداری برسد.

در ادامه حسینعلی حاجی نماینده مردم برخوار ، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت:  : ما قبلا در شهرگز نوسانات برق داشتیم که با تلاش عزیزان صنعت برق استان  در حال حاضر رفع گردیده است وامروز نیز با نگاهی به توسعه شهرگز و منطقه این پروژه 40 میلیارد تومانی در حال احداث است.


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات