جلب مشارکت نماینده بانوان دستگاه های اجرایی،ادارات و اصناف غرب مازندران در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق


مهندس كيوان فرح زاد مدير عامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران در نشست آموزشي مصرف بهينه برق كه به ميزباني شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران با حضور نمايندگان بانوان دستگاه هاي اجرايي و ادارات و مديران مدارس ، نماينده صنف آرايشگران و خياطان شهرستان هاي نوشهر و چالوس برگزار شده بود گفت: امروزه مبناي توسعه يافتگي كشورها ميزان مصرف برق در زمينه صنعت است و هرچه مصرف برق در توليد و صنعت بيشتر باشد ميزان توسعه يافتگي بيشتر است .

وي ادامه داد: با كاهش مصرف در بخش خانگي و هدايت آن به بخش توليد و صنعت مي توانيم گام موثري در اشتغال جوانان و رونق توليد ملي برداريم .

فرح زاد افزود: بانوان مي توانند با توجه به خصلت ذاتي خود در مديريت خانواده و آموزش فرزندان و اعضاي خانواده، در دستيابي به اين مهم اثر گذار باشند .

استانداري مازندران آمادگي لازم براي ارايه خدمات آموزشي در زمينه مصرف بهينه برق و آب را داراست .

خانم مجيدي معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداري مازندران نيز در اين نشست اظهار داشت: در راستاي اجرايي شدن يكي از بندهاي تفاهم نامه همكاري منعقد شده مابين استانداري مازندران و وزارت نيرو، مبني بر آموزش همياران برق، آمادگي لازم توسط استانداری براي دعوت از مدرسين براي گروه هاي هدف وجود دارد .

وي افزود: تمامي نمايندگان حاضر در جلسه مي توانند با شناسايي گروه هاي هدف خود ياري رسان صنعت برق در آموزش مصرف صحيح و كنترل شده باشند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات