طرح سنجش سلامت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اجرایی شد


عقیل مقیمی مدیر امور کارکنان شرکت در سخنانی با بیان این مطلب افزود: این طرح در راستای اجرای دستورالعمل سنجش و ارتقای سلامت کارکنان وزارت نیرو برای تمامی پرسنل اعم از قراردادی، شرکتی، آبدارچی و نظافتچی، ماموران قرائت و پخش قبوض، تست و اصلاح لوازم اندازه گیری ديماندی و سیمبانان وصول حوزه مرکزی و بخش های تابعه انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان و تاثیر آن بر کیفیت خدمت رسانی آنها به ارباب رجوع ، بیان داشت: این طرح که در راستای آگاهی از وضعیت سلامت جسمانی همکاران پیش‌بینی شده در دو فاز آزمایشات و معاینات تکمیلی پزشکی شامل نوار قلب، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تست تنفس و ویزیت پزشک به انجام رسید.

مقیمی تصریح کرد: در خصوص آزمایشگاه، یکی از آزمایشگاه های معتبر و مورد تایید که دارای کیفیت و استانداردهای لازم بوده انتخاب شد و پزشک متخصص طب کار نیز از پزشکان مورد تأیید وزارت بهداشت به منظور معاینات تکمیلی به مانند آزمایشگاه منتخب، در محل امورها و ستاد حضور یافته و به صورت دقیق و کامل آن را اجرا کرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از معاینات ادواری و به منظور بررسی هر چه بیشتر و بهتر پرونده های پزشکی همکاران، نتایج آزمایشات و معاینات در نرم افزاری که اطلاعات سال های قبل نیز در آن ثبت شده درج می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات